Suradničko opažanje u nastavi: oblik kolegijalne procjene u procesu učenja i poučavanja (CROSBI ID 688762)
Prilog sa skupa u zborniku | kratko priopćenje | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Turk, Marko
hrvatski
Suradničko opažanje u nastavi: oblik kolegijalne procjene u procesu učenja i poučavanja
Kolegijalno ili suradničko opažanje nastave oblik je međusobne podrške učitelja koji se primjenjuje u cilju unapređivanja kvalitete nastavnog procesa. Ovaj pristup dio je šireg konteksta vrednovanja obrazovanja na različitim obrazovnim razinama. Cilj je ovoga predavanja kolegijalno ili suradničko opažanje predstaviti kao jedan od ključnih alata u okviru sustava unapređenja kvalitete nastavnog procesa, potaknuti njegovu implementaciju u obrazovni sustav te osvijestiti važnost adekvatnog pristupa u njegovoj neposrednoj primjeni u srednjoškolskom okruženju.
suradničko opažanje, nastava, učenje i poučavanje
nije evidentirano
engleski
Peer observation in the learning and teaching process
nije evidentirano
peer observation, teaching process, learning and teaching
nije evidentirano
Podaci o prilogu
11-13.
2020.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Anželić, Vesna ; Buble, Barbara ; Zeko, Dubravka
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO)
978-953-8065-25-5
Podaci o skupu
4. Dani strukovnih nastavnika
predavanje
04.03.2020-06.03.2020
Šibenik, Hrvatska