Neke individualne odrednice samopoštovanja studenata umjetničkih akademija (CROSBI ID 432216)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Žulec, Ana
Merkaš, Marina
hrvatski
Neke individualne odrednice samopoštovanja studenata umjetničkih akademija
Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi doprinos samoprocjene umjetničkih sposobnosti, težnje ka postignuću i sklonosti uspoređivanju s drugima objašnjenju samopoštovanja studenata umjetničkih akademija. U istraživanju je sudjelovalo 215 studenata, od čega 140 studentica, s umjetničkih akademija u Osijeku i Zagrebu. Studenti su ispunjavali Rosenbergovu skalu samopoštovanja (Rosenber, 1965), Inventar samoprocjene umjetničkih sposobnosti – verzija A (Vispoel, 1996), Skalu težnje ka postignuću (Nikola, Pavela i Šimić, 2014) te Upitnik socijalnih i temporalnih usporedbi (Ćubela Adorić i Lacković Grgin, 2003). Rezultati su pokazali kako su samoprocjene glazbenih, dramskih i općih umjetničkih sposobnosti te češće temporalne usporedbe postignuća i socijalne uspješnosti pozitivni prediktori samopoštovanja, dok se težnja ka postignuću pokazala negativnim prediktorom samopoštovanja studenata umjetničkih akademija. U radu se raspravlja o mogućim praktičnim implikacijama dobivenih rezultata.
samopoštovanje ; samoprocjena umjetničkih sposobnosti ; težnja ka postignuću ; sklonost uspoređivanju s drugima ; studenti umjetničkih akademija
nije evidentirano
engleski
Some individual determinants of self-esteem of students of art academies
nije evidentirano
self-esteem ; self-assessment of artistic ability ; pursuit of achievement ; tendency to compare with others ; students of art academies
nije evidentirano
Podaci o izdanju
70
05.03.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Hrvatsko katoličko sveučilište
Zagreb