Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj programa poticanja psihomotoričkog razvoja na vizualno-motoričku integraciju, motoričke sposobnosti i crtež čovjeka u predškolske djece (CROSBI ID 276028)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Grubišić, Ivana ; Pinjatela, Renata Utjecaj programa poticanja psihomotoričkog razvoja na vizualno-motoričku integraciju, motoričke sposobnosti i crtež čovjeka u predškolske djece // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 68 (2020), 2; 518-526

Podaci o odgovornosti

Grubišić, Ivana ; Pinjatela, Renata

hrvatski

Utjecaj programa poticanja psihomotoričkog razvoja na vizualno-motoričku integraciju, motoričke sposobnosti i crtež čovjeka u predškolske djece

Žarište istraživanja bilo je na proučavanju povezanosti vizualno-motoričke integracije i koordinacije s razvojem vještine crtanja čovjeka u djece predškolske dobi prosječnog razvoja. Uzorak od 28 ispitanika podijeljen je na eksperimentalnu i kontrolnu skupinu. Eksperimentalna je skupina sudjelovala u programu poticanja psihomotoričkog razvoja, a kontrolna je skupina bila u redovitome predškolskom programu. Rezultati su pokazali kako je program poticanja psihomotoričkog razvoja utjecao na bolje rezultate u vizualno- motoričkoj integraciji i koordinaciji. Istaknula se i značajna povezanost vizualno- motoričke integracije i bilateralne koordinacije sa crtežom čovjeka u eksperimentalnoj skupini. Navedeni rezultati upućuju na važnost daljnjega proučavanja programa poticanja i njihove uloge u pedagoškoj praksi sa svrhom pozitivnog utjecaja na razvojni profil djeteta predškolske dobi.

vizualna percepcija ; motoričke vještine

nije evidentirano

engleski

Impact of a psychomotor development programme on visual-motor integration, motor abilities and human figure drawing by preschool children

nije evidentirano

visual perception ; motor skills

nije evidentirano

Podaci o izdanju

68 (2)

2020.

518-526

objavljeno

0037-654X

1849-532X

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti

Poveznice