Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kognitivni aspekti samoregulacije učenja (CROSBI ID 66166)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Pavlin-Bernardić, Nina ; Vlahović-Štetić, Vesna Kognitivni aspekti samoregulacije učenja // Kompetencija Učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu / Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2019. str. 73-86

Podaci o odgovornosti

Pavlin-Bernardić, Nina ; Vlahović-Štetić, Vesna

hrvatski

Kognitivni aspekti samoregulacije učenja

Ovo se poglavlje detaljnije bavi kognitivnim aspektima samoregulacije učenja. Najprije su opisane različite strategije samostalnog učenja: ponavljanje, organizacija, elaboracija i rješavanje problema. Strategije praćenja nastave odnose se na vještine koje učenicima omogućavaju da s razumijevanjem prate nastavu, te su među njima najbitnije strategije svrhovitog slušanja, povezivanja i usporedbe s postojećim znanjem te strategije vođenja bilježaka. Na kraju je dan pregled nastavničkih pristupa poticanju strategija učenja kod učenika i studenata.

strategije samostalnog učenja, strategije praćenja nastave, nastavnički pristupi

nije evidentirano

engleski

Cognitive aspects of self-regulated learning

nije evidentirano

autonomous learning strategies, lecture following strategies, teaching study skills

nije evidentirano

Podaci o prilogu

73-86.

objavljeno

Podaci o knjizi

Kompetencija Učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu

Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris

Zagreb: Institut za društvena istraživanja

2019.

978-953-6218-83-7

Povezanost rada

Psihologija

Poveznice