Kognitivni aspekti samoregulacije učenja (CROSBI ID 66166)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Pavlin-Bernardić, Nina ; Vlahović-Štetić, Vesna
hrvatski
Kognitivni aspekti samoregulacije učenja
Ovo se poglavlje detaljnije bavi kognitivnim aspektima samoregulacije učenja. Najprije su opisane različite strategije samostalnog učenja: ponavljanje, organizacija, elaboracija i rješavanje problema. Strategije praćenja nastave odnose se na vještine koje učenicima omogućavaju da s razumijevanjem prate nastavu, te su među njima najbitnije strategije svrhovitog slušanja, povezivanja i usporedbe s postojećim znanjem te strategije vođenja bilježaka. Na kraju je dan pregled nastavničkih pristupa poticanju strategija učenja kod učenika i studenata.
strategije samostalnog učenja, strategije praćenja nastave, nastavnički pristupi
nije evidentirano
engleski
Cognitive aspects of self-regulated learning
nije evidentirano
autonomous learning strategies, lecture following strategies, teaching study skills
nije evidentirano
Podaci o prilogu
73-86.
objavljeno
Podaci o knjizi
Kompetencija Učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu
Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris
Zagreb: Institut za društvena istraživanja
2019.
978-953-6218-83-7