Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Određenje i modeli samoregulacije učenja (CROSBI ID 66165)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Pavlin-Bernardić, Nina ; Vizek Vidović Vlasta Određenje i modeli samoregulacije učenja // Kompetencija Učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu / Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2019. str. 57-70

Podaci o odgovornosti

Pavlin-Bernardić, Nina ; Vizek Vidović Vlasta

hrvatski

Određenje i modeli samoregulacije učenja

U ovom poglavlju najprije su opisani neki od najistaknutijih suvremenih modela samoreguliranog učenja kao što su modeli Barryja Zimmermana, Paula Pintricha i Monique Boekaerts. Jedan od novijih modela, koji je također opisan u poglavlju, jest i model proaktivne i obrambene samoregulacije Darka Lončarića. Nakon toga, predložen je integrativni model koji opisuje odnos između kognitivnih i motivacijsko-emocionalnih aspekata samoregulacijskog procesa.

samoregulirano učenje, modeli samoreguliranog učenja

nije evidentirano

engleski

Models of self-regulated learning

nije evidentirano

self-regulated learning ; models of self-regulated learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

57-70.

objavljeno

Podaci o knjizi

Kompetencija Učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu

Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris

Zagreb: Institut za društvena istraživanja

2019.

978-953-6218-83-7

Povezanost rada

Psihologija

Poveznice