Određenje i modeli samoregulacije učenja (CROSBI ID 66165)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Pavlin-Bernardić, Nina ; Vizek Vidović Vlasta
hrvatski
Određenje i modeli samoregulacije učenja
U ovom poglavlju najprije su opisani neki od najistaknutijih suvremenih modela samoreguliranog učenja kao što su modeli Barryja Zimmermana, Paula Pintricha i Monique Boekaerts. Jedan od novijih modela, koji je također opisan u poglavlju, jest i model proaktivne i obrambene samoregulacije Darka Lončarića. Nakon toga, predložen je integrativni model koji opisuje odnos između kognitivnih i motivacijsko-emocionalnih aspekata samoregulacijskog procesa.
samoregulirano učenje, modeli samoreguliranog učenja
nije evidentirano
engleski
Models of self-regulated learning
nije evidentirano
self-regulated learning ; models of self-regulated learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
57-70.
objavljeno
Podaci o knjizi
Kompetencija Učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu
Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris
Zagreb: Institut za društvena istraživanja
2019.
978-953-6218-83-7