Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi učitelja i nastavnika Ličko-senjske županije prema inkluziji (CROSBI ID 275994)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Nikčević-Milković, Anela ; Jurković, Denis ; Perković, Lada Stavovi učitelja i nastavnika Ličko-senjske županije prema inkluziji // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 68 (2019), 2; 309-329

Podaci o odgovornosti

Nikčević-Milković, Anela ; Jurković, Denis ; Perković, Lada

hrvatski

Stavovi učitelja i nastavnika Ličko-senjske županije prema inkluziji

Provedba inkluzivnog odgoja i obrazovanja mora biti opća politika i praksa, a kako bi se unaprijedila u određenoj mikro regiji bilo je potrebno istražiti stavove učitelja i nastavnika Ličko-senjske županije o dosadašnjem iskustvu, oblicima i načinima rada sa učenicima s posebnim potrebama. Rezultati istraživanja pokazuju da učitelji osnovnih škola ove županije imaju umjerene do krajnje pozitivne stavove o provedbi inkluzije, dok srednjoškolski nastavnici pokazuju veće nezadovoljstvo procjenom inkluzivne prakse u svojim školama. Inkluzivna praksa u školama u ovoj županiji je općenito vrlo dobra. Međutim, rezultati pokazuju nedostatno formalno obrazovanje učitelja i nastavnika u sadržajima vezanim za poučavanje učenika različitih sposobnosti, što nastoje nadoknaditi različitim stručnim usavršavanjima. Većina ispitanih učitelja i nastavnika ima potporu u radu s ovim učenicima te dobru suradnju sa stručno- razvojnom službom škole. Darovite i talentirane učenike usmjeravaju na dodatne izvanškolske i izvannastavne aktivnosti, kao i na posebne oblike školovanja. Učitelji i nastavnici s manje formalnog obrazovanja za rad sa učenicima s posebnim potrebama usmjereniji su na metodičko-didaktičke aspekte rada s njima.

inkluzivni odgoj i obrazovanje ; metodičko-didaktički aspekti rada ; učenici s posebnim potrebama ; učitelji i nastavnici

nije evidentirano

engleski

Teachers from Lika and Senj county attitudes towards working with pupils with special needs

nije evidentirano

all-inclusive education ; methodically didactic approach to teaching pupils with special needs ; primary and secondary school teachers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

68 (2)

2019.

309-329

objavljeno

0037-654X

1849-532X

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Obrazovne znanosti, Pedagogija

Poveznice