Hotel budućnosti - kvaliteta kao temelj konkurentnosti i profitabilnosti (CROSBI ID 488024)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Avelini Holjevac, Ivanka ; Vrtodušić Hrgović, Ana-Marija
hrvatski
Hotel budućnosti - kvaliteta kao temelj konkurentnosti i profitabilnosti
Tržišno orijentirani hotel temelji svoju poslovnu politiku i strategiju razvoja na sustavu potpune kvalitete. U tom susutavu sve je podređeno kupcu-potrošaču:što on želi i čekuje. Poznavanje kupca i njegovih potreba i traženje načina za zadovoljenjem tih potreba je suština konkurentnosti i profitabilnosti. Turističko tržište je vrlo raznoliko i stalno se mijenja-turista traži sve više i sve bolje. Turistička i h otelska industrija će u 21. stolljeću bilježiti stalan rast. broj turista će premašiti brojku od 1 milijarde. To "putujuće čovječanstvo" će trebati smjestiti, nahrniti, zabaviti. To je zadatak turističkih i hotelskih poduzeća i organizacija. U ovom radu fokusira se kvaliteta ponude hotela budućnosti.
kvaliteta; standardi; TQM; trendovi i izazovi; konkurentnost; profitabilnost; standardi
nije evidentirano
engleski
Hotel of the future, Quality - the basis for Competition and Profitability
nije evidentirano
quality; standards; TQM; trends and challenges; competition; profitability
nije evidentirano
Podaci o prilogu
85-92-x.
2001.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Praksa i daljnji razvoj upravljanja kvalitetom
Bešker, Marko
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete
Podaci o skupu
4. simpozij o kvaliteti hrvatskog društva menadžera kvalitete
poster
29.10.2001-30.10.2001
Vodice, Hrvatska