Stavovi studenata o inkluziji u visokoškolskom obrazovanju (CROSBI ID 432161)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Delija, Daria
Batarelo Kokić, Ivana
hrvatski
Stavovi studenata o inkluziji u visokoškolskom obrazovanju
Svaki pojedinac u duštvu, bez obzira na individualne različitosti, ostvaruje pravo na cjelokupno aktivno sudjelovanje unutar zajednice. Unutar koncepta inkluzivnog društva prihvaćaju se razlike te se nastoji umanjiti diskriminacija. Inkluzivno obrazovanje predstavlja pružanje jednakih prava i jednakih mogućnosti svakoj osobi. Usprkos raznim preprekama, broj pripadnika marginaliziranih skupina u sve većem broju upisuje programe na visokoškolskim ustanovama. U ovom istraživanju nastojali su se saznati stavovi studenata o inkluziji u visokom školstvu. Proveden je anketni upitnik koji se temeljio na samoprocjeni socijalnih kompetencija studenata te ispitivanje njihovih stavova o migracijama unutar EU i o socijalnoj inkluziji. Istraživanje obuhvaća područje Republike Hrvatske te se dolazi do zaključka da ne postoji statistička značajna razlika u samoprocjeni socijalnih kompetencija kod studenata kao ni u stavovima o migracijama unutar okvira EU i o socijalnoj inkluziji kod studenata s obzirom na spol, razinu studija, vrstu studija i životnu dob.
visoko školstvo ; inkluzija ; socijalna integracija ; podzastupljene skupine
nije evidentirano
engleski
Student attitudes towards inclusion in higher education
nije evidentirano
higher education ; inclusion ; social integration ; under-represented groups
nije evidentirano
Podaci o izdanju
71
28.01.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split