Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Jedinstveno upravno mjesto (one-stop shop) u europskom i hrvatskom javnom upravljanju (CROSBI ID 66148)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Koprić, Ivan Jedinstveno upravno mjesto (one-stop shop) u europskom i hrvatskom javnom upravljanju // Građani, javna uprava, lokalna samouprava: povjerenje, suradnja i potpora / Koprić, Ivan ; Musa, Anamarija ; Giljević, Teo (ur.). Zagreb: Institut za javnu upravu, 2017. str. 561-574

Podaci o odgovornosti

Koprić, Ivan

hrvatski

Jedinstveno upravno mjesto (one-stop shop) u europskom i hrvatskom javnom upravljanju

Pružanje javnih usluga na jedinstvenom upravnom mjestu (one-stop-shop, point of single contact) jedan je od elemenata integriranog javnog upravljanja koje je usredotočeno na potrebe građana, poduzetnika i drugih korisnika javnih usluga. Jedinstveno upravno mjesto može se organizirati kao točka fizičkog ili digitalnog kontakta te obuhvatiti manji ili veći broj javnih usluga koje se pružaju građanima ili poduzetnicima bez obzira na nadležnosti i međusobne institucionalne odnose različitih tijela javne uprave. Temeljna ideja preuzeta je iz poslovnog sektora, a polazi od stajališta da korisnik ne mora znati niti se opterećivati organizacijom i poteškoćama u radu javne uprave: on treba dobiti traženu upravnu uslugu brzo, efikasno, kvalitetno i jeftino. Javna se uprava treba organizirati tako da s korisnicima komunicira na što jednostavniji način i na jednom fizičkom ili digitalnom mjestu, vanjska jedinica za pružanje usluga (front office), dok se ostali potrebni upravni procesi odvijaju u pozadini (back office), u interakciji tijela javne uprave s različitim ovlastima.

jedinstveno upravno mjesto (one-stop-shop, point of single contact), integrirano javno upravljanje, upravna modernizacija, europski upravni prostor, korisnički orijentirana uprava, digitalizacija uprave, javne usluge

nije evidentirano

engleski

One-stop shop in European and Croatian public governance

nije evidentirano

one-stop-shop, point of single contact ; integrated public governance ; administrative modernization ; European administrative space, customers-oriented administration ; digitalisation ; public services

nije evidentirano

Podaci o prilogu

561-574.

objavljeno

Podaci o knjizi

Koprić, Ivan ; Musa, Anamarija ; Giljević, Teo

Zagreb: Institut za javnu upravu

2017.

978-953-7935-06-1

Povezanost rada

Pravo