Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Integracija digitalne tehnologije u učenje i poučavanje i poslovanje škole (CROSBI ID 747981)

Urednička knjiga | priručnik | domaća recenzija

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Integracija digitalne tehnologije u učenje i poučavanje i poslovanje škole / Dumančić Poljski, Štefica (ur.) Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2018

Podaci o odgovornosti

Mikelić Preradović, Nives ; Babić, Mirela ; Jelača, Bosiljka ; Kolarić, Davor ; Nikolić, Violeta

Dumančić Poljski, Štefica

hrvatski

Integracija digitalne tehnologije u učenje i poučavanje i poslovanje škole

Priručnik Integracija digitalne tehnologije u učenje i poučavanje i poslovanje škole izrađen je za realizaciju istoimene radionice koja se održava tijekom školske godine 2017./2018. u sklopu projekta „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot-projekt)”, a namijenjen je ravnateljima osnovnih i srednjih škola koji planiraju integrirati digitalnu tehnologiju u školama. U suvremeno, informacijsko doba ne postavlja se pitanje trebamo li i kada integrirati informacijsko-komunikacijsku tehnologiju u škole, već kako. Uspješna integracija IKTa podrazumijeva integraciju IKT-a u proces učenja i poučavanja, kao i u proces poslovanja škole. Integracija IKT-a u proces učenja i poučavanja treba uvažiti činjenicu da današnji učenici i njihovi učitelji (i ravnatelji) pripadaju različitim generacijskim kategorijama. Iako ravnatelji neće raditi direktno u nastavi s digitalnim obrazovnim sadržajima, važno je da pri izboru i kupnji istih za svoju školu vode računa o kvaliteti i dizajnu odabranih sadržaja, jer samo takvi sadržaji mogu biti djelotvorniji od tradicionalne nastave, budući da nove generacije učenika brže usvajaju znanja uz pomoć multimedijalno strukturiranog materijala te u interakciji s gradivom. Uspješna integracija IKT-a u škole podrazumijeva izradu Plana integracije tehnologije u proces učenja (poučavanja) i poslovanje škole. Prilikom izrade tog strateškog plana potrebno je slijediti korake istog: vizija i misija škole, situacijska analiza (SWOT/KREDA), strateške inicijative, strateški ciljevi i godišnji akcijski plan. Za praćenje uspješnosti integracije IKT-a potrebno je izraditi mjerne instrumente, kao i definirati mjerne pokazatelje uspješnosti. IKT nudi brojne mogućnosti prilagodbe metoda poučavanja individualnim potrebama učenika, pa je neophodno planirati i primjenu digitalne tehnologije za učenike s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama. Smjernice i ideje za navedene sadržaje mogu se pronaći na stranicama ovog priručnika.

digitalna tehnologija ; učenje ; poučavanje ; poslovanje škole

nije evidentirano

engleski

Integrating digital technology to learning, teaching and school management

nije evidentirano

digital technology ; learning ; teaching ; school management

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet

2018.

104

objavljeno

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti