Integracija digitalne tehnologije u učenje i poučavanje i poslovanje škole (CROSBI ID 747981)
Urednička knjiga | priručnik | domaća recenzija
• Obrazovni materijal (nedefinirano )
Podaci o odgovornosti
Mikelić Preradović, Nives ; Babić, Mirela ; Jelača, Bosiljka ; Kolarić, Davor ; Nikolić, Violeta
Dumančić Poljski, Štefica
hrvatski
Integracija digitalne tehnologije u učenje i poučavanje i poslovanje škole
Priručnik Integracija digitalne tehnologije u učenje i poučavanje i poslovanje škole izrađen je za realizaciju istoimene radionice koja se održava tijekom školske godine 2017./2018. u sklopu projekta „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot-projekt)”, a namijenjen je ravnateljima osnovnih i srednjih škola koji planiraju integrirati digitalnu tehnologiju u školama. U suvremeno, informacijsko doba ne postavlja se pitanje trebamo li i kada integrirati informacijsko-komunikacijsku tehnologiju u škole, već kako. Uspješna integracija IKTa podrazumijeva integraciju IKT-a u proces učenja i poučavanja, kao i u proces poslovanja škole. Integracija IKT-a u proces učenja i poučavanja treba uvažiti činjenicu da današnji učenici i njihovi učitelji (i ravnatelji) pripadaju različitim generacijskim kategorijama. Iako ravnatelji neće raditi direktno u nastavi s digitalnim obrazovnim sadržajima, važno je da pri izboru i kupnji istih za svoju školu vode računa o kvaliteti i dizajnu odabranih sadržaja, jer samo takvi sadržaji mogu biti djelotvorniji od tradicionalne nastave, budući da nove generacije učenika brže usvajaju znanja uz pomoć multimedijalno strukturiranog materijala te u interakciji s gradivom. Uspješna integracija IKT-a u škole podrazumijeva izradu Plana integracije tehnologije u proces učenja (poučavanja) i poslovanje škole. Prilikom izrade tog strateškog plana potrebno je slijediti korake istog: vizija i misija škole, situacijska analiza (SWOT/KREDA), strateške inicijative, strateški ciljevi i godišnji akcijski plan. Za praćenje uspješnosti integracije IKT-a potrebno je izraditi mjerne instrumente, kao i definirati mjerne pokazatelje uspješnosti. IKT nudi brojne mogućnosti prilagodbe metoda poučavanja individualnim potrebama učenika, pa je neophodno planirati i primjenu digitalne tehnologije za učenike s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama. Smjernice i ideje za navedene sadržaje mogu se pronaći na stranicama ovog priručnika.
digitalna tehnologija ; učenje ; poučavanje ; poslovanje škole
nije evidentirano
engleski
Integrating digital technology to learning, teaching and school management
nije evidentirano
digital technology ; learning ; teaching ; school management
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet
2018.
104
objavljeno