Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Potrošačko ponašanje uvjetovano prikrivenim oglašavanjem (CROSBI ID 688407)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Bendelja, Tihomir ; Hunjet, Anica ; Vuković, Dijana Potrošačko ponašanje uvjetovano prikrivenim oglašavanjem // 27. tradicionalno savjetovanje "Ekonomska politika Hrvatske u 2020." / Podrug, Najla (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo ekonomista, 2019. str. 206-245

Podaci o odgovornosti

Bendelja, Tihomir ; Hunjet, Anica ; Vuković, Dijana

hrvatski

Potrošačko ponašanje uvjetovano prikrivenim oglašavanjem

Radom Potrošačko ponašanje uvjetovano prikrivenim oglašavanjem ponajprije se daje teorijski uvid u tematiku prikrivenog oglašavanja. Osim toga, dublje se zalazi u područje važnosti tehnike prikrivenog oglašavanja sa stajališta marketinških stručnjaka, ali upozorava se na opasnosti koje se javljaju kao njen nusprodukt za konzumente raznih medijskih sadržaja. Potpuno shvaćanje tematike dobiva se prikazom već postavljenih teorijskih okvira za područje ponašanja potrošača. Iza ponašanja potrošača kriju se mnogi utjecajni čimbenici koji usmjeravaju potrošačko ponašanje i objašnjavaju razloge istog. Također, iznose se profili potrošača te njihove razlike u svrhu shvaćanja načina na koji marketeri svojim porukom mogu doprijeti do pojedinaca. Primjerima se prikazuje pojava prikrivenog oglašavanja unutar odabranih medijskih sadržaja što zaokružuje cijeli koncept i daje vizualnu notu pojma prikrivenog oglašavanja. Povrh svega, provedenim se istraživanjem pokazuje mišljenje potrošača o njihovom znanju prikrivenog oglašavanja te stavu prema istom. Glavni zaključak dobiven kroz obradu rezultata istraživanja govori kako potrošači imaju površno teorijsko znanje o prikrivenom oglašavanju što za posljedicu nosi pozitivan stav prema istom, dok ga vizualno nisu sposobni prepoznati s apsolutnom sigurnošću.

prikriveno oglašavanje, utjecaj prikrivenog oglašavanja, ponašanje potrošača, proces kupovine

nije evidentirano

engleski

Consumer behaviors driven by covert advertising

nije evidentirano

product placement, effect of product placement, consumer behavior, buying process

nije evidentirano

Podaci o prilogu

206-245.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

27. tradicionalno savjetovanje "Ekonomska politika Hrvatske u 2020."

Podrug, Najla

Zagreb: Hrvatsko društvo ekonomista

978-953-262-112-9

Podaci o skupu

27. tradicionalno savjetovanje: Ekonomska politika Hrvatske u 2020.

ostalo

06.11.2019-08.11.2019

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Psihologija