Potrošačko ponašanje uvjetovano prikrivenim oglašavanjem (CROSBI ID 688407)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Bendelja, Tihomir ; Hunjet, Anica ; Vuković, Dijana
hrvatski
Potrošačko ponašanje uvjetovano prikrivenim oglašavanjem
Radom Potrošačko ponašanje uvjetovano prikrivenim oglašavanjem ponajprije se daje teorijski uvid u tematiku prikrivenog oglašavanja. Osim toga, dublje se zalazi u područje važnosti tehnike prikrivenog oglašavanja sa stajališta marketinških stručnjaka, ali upozorava se na opasnosti koje se javljaju kao njen nusprodukt za konzumente raznih medijskih sadržaja. Potpuno shvaćanje tematike dobiva se prikazom već postavljenih teorijskih okvira za područje ponašanja potrošača. Iza ponašanja potrošača kriju se mnogi utjecajni čimbenici koji usmjeravaju potrošačko ponašanje i objašnjavaju razloge istog. Također, iznose se profili potrošača te njihove razlike u svrhu shvaćanja načina na koji marketeri svojim porukom mogu doprijeti do pojedinaca. Primjerima se prikazuje pojava prikrivenog oglašavanja unutar odabranih medijskih sadržaja što zaokružuje cijeli koncept i daje vizualnu notu pojma prikrivenog oglašavanja. Povrh svega, provedenim se istraživanjem pokazuje mišljenje potrošača o njihovom znanju prikrivenog oglašavanja te stavu prema istom. Glavni zaključak dobiven kroz obradu rezultata istraživanja govori kako potrošači imaju površno teorijsko znanje o prikrivenom oglašavanju što za posljedicu nosi pozitivan stav prema istom, dok ga vizualno nisu sposobni prepoznati s apsolutnom sigurnošću.
prikriveno oglašavanje, utjecaj prikrivenog oglašavanja, ponašanje potrošača, proces kupovine
nije evidentirano
engleski
Consumer behaviors driven by covert advertising
nije evidentirano
product placement, effect of product placement, consumer behavior, buying process
nije evidentirano
Podaci o prilogu
206-245.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
27. tradicionalno savjetovanje "Ekonomska politika Hrvatske u 2020."
Podrug, Najla
Zagreb: Hrvatsko društvo ekonomista
978-953-262-112-9
Podaci o skupu
27. tradicionalno savjetovanje: Ekonomska politika Hrvatske u 2020.
ostalo
06.11.2019-08.11.2019
Opatija, Hrvatska