Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stavovi učitelja i studenata glazbe o obilježjima glazbenoobrazovnoga sustava na osnovnoškolskoj razini u Hrvatskoj (CROSBI ID 275606)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Dobrota, Snježana ; Matoš, Nikolina Stavovi učitelja i studenata glazbe o obilježjima glazbenoobrazovnoga sustava na osnovnoškolskoj razini u Hrvatskoj // Pregled (Sarajevo), 60 (2019), 2; 171-188

Podaci o odgovornosti

Dobrota, Snježana ; Matoš, Nikolina

hrvatski

Stavovi učitelja i studenata glazbe o obilježjima glazbenoobrazovnoga sustava na osnovnoškolskoj razini u Hrvatskoj

Profesionalno glazbeno obrazovanje u Hrvatskoj ostvaruje se u osnovnim i srednjim glazbenim školama te na studijima glazbe (European Music School Union Weimer Declaration Music Schools in Europe, 2010). U radu su ispitani stavovi učitelja i studenata glazbe o ključnim obilježjima glazbenoobrazovnoga sustava na osnovnoškolskoj razini. Rezultati potvrđuju postojanje razlika u stavovima sudionika o pitanju provedbe prijamnog ispita, ali ne i optimalne dobi za upis u prvi razred glazbene škole. Nadalje, stavovi sudionika o statusu predmeta Zbor, Orkestar i Teorija glazbe, o satnici nastave solfeggia i instrumenta, o povezanosti nastave solfeggia i instrumenta te o razini stečenih kompetencija učenika po završetku osnovne glazbene škole ne razlikuju se s obzirom na spol, ali postoje razlike s obzirom na profesionalni status sudionika. Sudionici smatraju kako cilj glazbenoga obrazovanja na osnovnoškolskoj razini nije usmjeravanje budućih profesionalnih glazbenika, već estetski odgoj učenika. Takva promjena glazbeno-obrazovne paradigme predstavlja veliki korak u smjeru poboljšavanja glazbenopedagoške teorije i prakse.

glazbeno obrazovanje ; glazbenoobrazovni sustav ; kurikulum ; stavovi ; učenje glazbe

nije evidentirano

engleski

Teachers' and music majors' attitudes towards the features of the music education system at the elementary school level in Croatia

nije evidentirano

music education ; music education system ; curriculum ; attitudes ; music learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60 (2)

2019.

171-188

objavljeno

0032-7271

1986-5244

Povezanost rada

Pedagogija