Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1051002

Društvena odgovornost trgovačkih lanaca. Studija slučaja: suradnja Kauflanda i Lidla s Caritasom Zagrebačke nadbiskupije


Trbušić, Davor; Maleš, Dražen; Labaš, Danijel
Društvena odgovornost trgovačkih lanaca. Studija slučaja: suradnja Kauflanda i Lidla s Caritasom Zagrebačke nadbiskupije // South Eastern European journal of communication, I (2019), 2; 58-58 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1051002 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Društvena odgovornost trgovačkih lanaca. Studija slučaja: suradnja Kauflanda i Lidla s Caritasom Zagrebačke nadbiskupije
(Corporate social responsibility. Case Study: Collaboration of Kaufland and Lidl with the Caritas of the Archdiocese of Zagreb)

Autori
Trbušić, Davor ; Maleš, Dražen ; Labaš, Danijel

Izvornik
South Eastern European journal of communication (2712-0430) I (2019), 2; 58-58

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje ; trgovački lanci ; reputacija ; korporativna kultura
(corporate social responsibility ; retail chains ; reputation ; corporate culture)

Sažetak
Društvena odgovornost strateški je segment poslovanja svake organizacije. Poznato je da primjena koncepta odgovornoga ponašanja nerijetko rezultira podizanjem konkurentnosti organizacije te izgradnjom pozitivne i održive reputacije na tržištu. Iznimka nisu ni trgovaèki lanci u Hrvatskoj, koji društveno odgovorno ponašanje, to jest poslovanje nastoje integrirati u sve razine korporativnoga života. Stoga je u središtu ovoga rada pregled i analiza društveno odgovornih projekata trgovaèkih lanaca Lidl i Kaufland, ostvarenih u suradnji s Caritasom Zagrebaèke nadbiskupije. Za potrebe rada provedeni su dubinski intervjui s kljuènim akterima spomenutih organizacija te je istraženo koliko je takvih projekata provedeno, što se njima željelo postiæi, kakav je njihov uèinak, kako takvi projekti utjeèu na ozraèje u organizaciji i njezinu korporativnu kulturu, odnosno zašto su se navedeni trgovaèki lanci odluèili za suradnju upravo s crkvenom, karitativnom institucijom. Uz to, provedeno je i istraživanje javnoga mišljenja meðu mladom populacijom o tome koliko društveno odgovorni projekti trgovaèkih lanaca utjeèu na svijest potrošaèa da svoj novac potroše upravo u trgovaèkim lancima s posebnim senzibilitetom za društveno odgovorne projekte. Kljuèni rezultati istraživanja pokazali su da je veæina ispitanika upoznata s konceptom društveno odgovornoga poslovanja te ga pozitivno percipira, kao i to da su mladi potrošaèi svoj novac skloniji trošiti upravo u trgovaèkim lancima koji društveno odgovorno djeluju. Isto tako, ispitanici istraživanja smatraju da mediji ne pridaju dovoljnu pozornost takvim društveno odgovornim projektima, dok su s druge strane iskazali odreðenu zadršku prema motivima i pobudama trgovaèkih lanaca da primjenjuju takav poslovni koncept.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Davor Trbušić (autor)

Avatar Url Danijel Labaš (autor)

Avatar Url Dražen Maleš (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Trbušić, Davor; Maleš, Dražen; Labaš, Danijel
Društvena odgovornost trgovačkih lanaca. Studija slučaja: suradnja Kauflanda i Lidla s Caritasom Zagrebačke nadbiskupije // South Eastern European journal of communication, I (2019), 2; 58-58 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Trbušić, D., Maleš, D. & Labaš, D. (2019) Društvena odgovornost trgovačkih lanaca. Studija slučaja: suradnja Kauflanda i Lidla s Caritasom Zagrebačke nadbiskupije. South Eastern European journal of communication, I (2), 58-58.
@article{article, year = {2019}, pages = {58-58}, keywords = {dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, trgova\v{c}ki lanci, reputacija, korporativna kultura}, journal = {South Eastern European journal of communication}, volume = {I}, number = {2}, issn = {2712-0430}, title = {Dru\v{s}tvena odgovornost trgova\v{c}kih lanaca. Studija slu\v{c}aja: suradnja Kauflanda i Lidla s Caritasom Zagreba\v{c}ke nadbiskupije}, keyword = {dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, trgova\v{c}ki lanci, reputacija, korporativna kultura} }
@article{article, year = {2019}, pages = {58-58}, keywords = {corporate social responsibility, retail chains, reputation, corporate culture}, journal = {South Eastern European journal of communication}, volume = {I}, number = {2}, issn = {2712-0430}, title = {Corporate social responsibility. Case Study: Collaboration of Kaufland and Lidl with the Caritas of the Archdiocese of Zagreb}, keyword = {corporate social responsibility, retail chains, reputation, corporate culture} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font