Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga nostalgije u iskustvenom marketingu odabranih vrsta proizvoda kulture i umjetnosti (CROSBI ID 432059)

Ocjenski rad | diplomski rad

Jelonjić, Andrea Uloga nostalgije u iskustvenom marketingu odabranih vrsta proizvoda kulture i umjetnosti / Komarac, Tanja (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2020

Podaci o odgovornosti

Jelonjić, Andrea

Komarac, Tanja

hrvatski

Uloga nostalgije u iskustvenom marketingu odabranih vrsta proizvoda kulture i umjetnosti

Današnji potrošači su informiraniji, sofisticiraniji, znaju što traže te kupnjom proizvoda i konzumacijom usluga očekuju iskustvo, stoga se posljednjih godina u teoriji, ali i u praksi razvija područje iskustvenog marketinga koje uključuje kupca na aktivan način u proces stvaranja proizvoda i iskustva. Pri tome se javlja i važan trend nostalgije koji zapravo označava težnju potrošača za prošlim vremenima, poput djetinjstva. Karakterizira ga težnja za prošlošću dok su vanjski pokretači nostalgije pjesme, mirisi, okusi, objekti ili događaji koji su se iskusili u mladosti ili djetinjstvu. Cilj diplomskog rada bio je objasniti ulogu nostalgije u iskustvenom marketingu u kontekstu kulturnih proizvoda, konkretnije knjiga i filmova iz serijala Harry Potter. U radu je korištena kvalitativna metodologija istraživanja. Provedeni su intervjui s deset mladih potrošača (u dobi od 24 do 30 godina). Rezultati istraživanja pokazali su koje se uspomene, emocije i iskustva još i danas, nakon 20 godina od nastanka Harry Potter serijala, javljaju kod obožavatelja serijala. Nadalje, otkriveno je da određene vrste kulturnih proizvoda poput knjiga, filma i glazbe omogućuju potrošačima zabavu i bijeg od svakodnevice. Nostalgija pri tome ima važnu ulogu u iskustvenom marketingu jer motivira potrošača na konzumiranje proizvoda poput knjiga, filmova i glazbe iz serijala te djelomično na kupnju proizvoda povezanih s tim proizvodima.

iskustveni marketing ; proizvodi kulture i umjetnosti ; nostalgija ; Harry Potter

nije evidentirano

engleski

The role of nostalgia in experiential marketing of the selected types of cultural products

nije evidentirano

experiential marketing ; cultural products ; nostalgia ; Harry Potter

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

20.02.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija