Istraživanje načina mjerenja kvalitete u poduzeću pogrebne opreme (CROSBI ID 432040)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Sentočnik, Jelena
Jelenc, Lara
Knapić, Viktorija
hrvatski
Istraživanje načina mjerenja kvalitete u poduzeću pogrebne opreme
Za razumijeti teoretski koncept kvalitete, potrebno je shvatiti vremensku obuhvatnost samog pojma kroz povijesni presjek razvoja pojma. Kvaliteta je vremenski široko distribuiran pojam, te ga je moguće pratiti još u vrijeme starog vijeka, o čemu svjedoče zapisi iz starog Babilona. Vrijeme globalizacije i širenja tržišta ponude i potražnje unijelo je novu konotaciju samog pojma kvalitete, najviše vidljivu kroz potrebu standardizacije na globaliziranim tržištima. Konkurentnost na tržištu poduzeća za pogrebne usluge, može postići većom kvalitetom usluge, konkurentnom cijenom i poštivanjem rokova pružanja usluge. Pri ostvarivanju ovog cilja nužno je i upravljanje kvalitetom svih procesa poduzeća. Alat za rješenje navedenog cilja je implementacija sustava upravljanja kvalitetom. Predloženi rad istražuje koliko je primjena implemenata kvalitete učinkovita u poboljšanju procesa i koji je njen utjecaj na poslovni rezultat, kako u određenom segmentu pružanja pogrebnih usluga, tako i općenito na cjelokupni sustav upravljanja kvalitetom u pogrebnom poduzeću. Standardizirani implementi kvalitete mijenjaju paradigmu menadžmenta, te nastoje pridobiti sugestije i informacije od radnika kako bi ih uspio implementirati i unaprijediti poslovanje. Standardizirani implementi kvalitete u pružanju pogrebnih usluga, dio su procesa koji je omogućava dobrim idejama da postanu stvarnost pogrebnog poduzeća Zora. Implementacija standardiziranih obrazaca kvalitete u pružanju pogrebnih usluga u pogrebnom poduzeću Zora, primorila je ljude da više rade kao timovi i da se više povezuju, te na taj način daje sinergijski učinak, kojeg se ne bi moglo proizvesti na većini radnih mjesta. Te na temelju saznanja o problemima suvremenog pristupa pružanju kolopletu pogrebnih usluga, te analizom rješenja primijenjene kvalitete u sustavu pružanja pogrebnih usluga na primjeru odabranog pogrebnog poduzeća Zora, pokazano je kako se pružanje pogrebnih usluga može optimizirati jedino sadržajnim radnjama i mjerama, dok sama formalna implementacija normi kvalitete, pa čak i ISO certifikacija nije jamstvo rješavanja suvremenih problema u vezi s pružanjem pogrebnih usluga.
konkurentnosti, kvaliteta usluge, mjerenje kvalitete, upravljanje kvalitetom, organizacijska kvaliteta
nije evidentirano
engleski
Exploring ways of measuring quality in a funeral equipment company
nije evidentirano
competition, quality of service, measure of quality, quality management, organizational quality
nije evidentirano
Podaci o izdanju
76
26.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka