Norma ISO 9001:2015 na primjeru poduzeća Kraš d.d. (CROSBI ID 432039)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Radešić, Iva
Jelenc, Lara
Knapić, Viktorija
hrvatski
Norma ISO 9001:2015 na primjeru poduzeća Kraš d.d.
Predmet ovoga rada je standard ISO 9001:2015 u poduzeću Kraš d.d.. Uvođenjem standarda kvalitete, prije više od dvadeset godina, Kraš se opredijelio za dugoročnu strategiju razvoja u kojoj je posebna pažnja posvećena kvaliteti te zadovoljstvu i lojalnosti kupaca. Briga o kvaliteti vodi se na svim razinama odgovornosti i tako se postiže visoki stupanj zadovoljstva kupaca. Tijekom 2015. godine ažuriran je standard ISO 9001, a prethodno je odobren i prihvaćen od većine zemalja članica, među kojima je i Hrvatska. Norma ISO 9001:2015 predstavlja pokretačku silu u postizanju izvrsnosti samih procesa i temelj je na kojem tvrtke izgrađuju sustav koji osigurava zadovoljstvo kupaca. Norma se sastoji od sedam načela, a naglasak u radu stavljen je na načelo usmjerenosti na kupca. Kraš ovisi o svojim kupcima koji zahtijevaju izrazitu posvećenost i dosljedno zadovoljenje njihovih potreba i očekivanja, a primjena navedene norme upravo to i omogućuje uz konstantan rast kvalitete proizvoda. Kraš d.d. na osnovi dobro uspostavljenog i održivog sustava kvalitete isti stalno nadzire i nadograđuje sukladno zahtjevima kupaca. Praćenje i mjerenje zadovoljstva kupaca od izuzetne je važnosti za poslovanje poduzeća jer time dobiva informacije o tome što se može unaprijediti i poboljšati.
ISO 9001, ISO 9001:2015, usmjerenost na kupca, kvaliteta, Kraš d.d.
nije evidentirano
engleski
ISO 9001:2015 on the example of the Kraš company d.d.
nije evidentirano
ISO 9001, ISO 9001:2015, customer orientation, quality, Kraš d.d.
nije evidentirano
Podaci o izdanju
29
11.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka