Formuliranje strategije ugostiteljskog obrta (CROSBI ID 432038)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Pupis, Daniel
Jelenc, Lara
Knapić, Viktorija
hrvatski
Formuliranje strategije ugostiteljskog obrta
Tematika ovog završnog rada je formuliranje strategije u ugostiteljskom obrtu kroz koji se pokušava objasniti strateški menadžment te olakšati poslovanje poduzeća. U ovom radu se također ukazuje na lošu vladinu politiku prema ugostiteljima koja se sve više odražava na sve lošije stanje u ugostiteljstvu općenito. Temeljni pravac je bio provesti istraživanje na terenu kako bi se potaknuo rast poduzeća inovacijom koja nastaje uslijed vlastitog istraživanja i razvoja. Ključna stvar je bila temeljem analize okoline skupiti podatke koji su bili važni za izradu SWOT I TOWS matrice. Na temelju tih matrica važno je bilo zaključiti strateške smjernice koje poduzeće može primijeniti u svom poslovanju. Snage ovoga poduzeća su autentična gastronomska ponuda te prepoznatljivost obiteljskog posla, dok s druge strane slabosti su loša marketinška aktivnost i činjenica da cijelim poduzećem upravlja samo jedna osoba. Prilike su rast turističkih dolazaka i ulazak u EU. Prijetnje su nemogućnost povećanja cijene svojih proizvoda i nesigurnost u budućnost poslovanja. Poduzeće može iskoristiti autentičnu gastronomsku ponudu kako bi pridobilo više gostiju, a samim time i kako bi bolje iskoristilo rast broja turističkih dolazaka. Prijetnje s kojima se ovo poduzeće suočava se očituju u vidu trenutne konkurencije gdje je dosta teško pridobiti nove klijente s obzirom da ima mnogo konkurenata, a i vladina politika koja određuje prvu godinu poslovanja bez plaćanja PDV-a uvelike olakšava ulazak u granu ugostiteljstva. Važno je napomenuti kako je formulacija strategije jedan od najvažnijih koraka u svakom poduzeću jer tu se raspravlja o strategiji i na primjeru ugostiteljskog poduzeća se može zaključiti kako ga dovesti do određenog cilja.
formuliranje strategije, strateški menadžment, rast poduzeća, inovacija
nije evidentirano
engleski
Formulating a strategy of a catering company
nije evidentirano
formulating a strategy, strategic management, growth of business, innovation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
33
11.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka