Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Digitalne kompetencije nastavnika za primjenu e-učenja u visokom obrazovanju (CROSBI ID 431999)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Kučina Softić, Sandra Digitalne kompetencije nastavnika za primjenu e-učenja u visokom obrazovanju / Lasić Lazić, Jadranka (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2020

Podaci o odgovornosti

Kučina Softić, Sandra

Lasić Lazić, Jadranka

hrvatski

Digitalne kompetencije nastavnika za primjenu e-učenja u visokom obrazovanju

U radu se željelo istražiti koliko digitalne kompetencije utječu na prihvaćanje e-učenja i njegovu integraciju u obrazovni proces, koji je stav nastavnika prema e-učenju te koje digitalne kompetencije su im potrebne kako bi na kvalitetan način primijenili e-učenje u nastavi. Također se željelo istražiti koliko nedostatak digitalnih kompetencija utječe na nastavnike i njihovu spremnost i motivaciju da integriraju digitalne tehnologije i nove načine poučavanja u obrazovni proces. Na osnovu rezultata istraživanja uočeni su čimbenici i varijable koje utječu na spremnost i motivaciju nastavnika u sustavu visokog obrazovanja u primjeni e-učenja u nastavi.

e-učenje, informacijske i komunikacijske tehnologije (ICT), digitalne kompetencije, visoko obrazovanje, nastavnik, poučavanje i učenje

nije evidentirano

engleski

Teachers' digital competencies for e-learning in higher education

nije evidentirano

e-learning, information and communication technologies (ICT), digital competencies, higher education, teacher, teaching and learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

197

16.01.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti