Digitalne kompetencije nastavnika za primjenu e-učenja u visokom obrazovanju (CROSBI ID 431999)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Kučina Softić, Sandra
Lasić Lazić, Jadranka
hrvatski
Digitalne kompetencije nastavnika za primjenu e-učenja u visokom obrazovanju
U radu se željelo istražiti koliko digitalne kompetencije utječu na prihvaćanje e-učenja i njegovu integraciju u obrazovni proces, koji je stav nastavnika prema e-učenju te koje digitalne kompetencije su im potrebne kako bi na kvalitetan način primijenili e-učenje u nastavi. Također se željelo istražiti koliko nedostatak digitalnih kompetencija utječe na nastavnike i njihovu spremnost i motivaciju da integriraju digitalne tehnologije i nove načine poučavanja u obrazovni proces. Na osnovu rezultata istraživanja uočeni su čimbenici i varijable koje utječu na spremnost i motivaciju nastavnika u sustavu visokog obrazovanja u primjeni e-učenja u nastavi.
e-učenje, informacijske i komunikacijske tehnologije (ICT), digitalne kompetencije, visoko obrazovanje, nastavnik, poučavanje i učenje
nije evidentirano
engleski
Teachers' digital competencies for e-learning in higher education
nije evidentirano
e-learning, information and communication technologies (ICT), digital competencies, higher education, teacher, teaching and learning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
197
16.01.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb