Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Informacijsko opismenjavanje u osnovnoškolskim knjižnicama u ruralnim područjima: primjer Vukovarsko-srijemske županije (CROSBI ID 431993)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vladisavljević, Martina Informacijsko opismenjavanje u osnovnoškolskim knjižnicama u ruralnim područjima: primjer Vukovarsko-srijemske županije / Stričević, Ivanka ; Juric, Mate (mentor); Zadar, Odjel za informacijske znanosti, . 2020

Podaci o odgovornosti

Vladisavljević, Martina

Stričević, Ivanka ; Juric, Mate

hrvatski

Informacijsko opismenjavanje u osnovnoškolskim knjižnicama u ruralnim područjima: primjer Vukovarsko-srijemske županije

Cilj je ovoga rada bio istražiti specifičnosti informacijskog opismenjavanja u osnovnoškolskim knjižnicama u ruralnom području. U današnjem obrazovnom okruženju vještine informacijske pismenosti nužne su za školsko, ali i cjeloživotno učenje, a za njihov razvoj u odgojno-obrazovnom sustavu ključnu ulogu imaju školske knjižnice. Međutim, nije dovoljno da informacijska pismenost bude dio kurikuluma školske knjižnice, već je potrebno međupredmetno povezivanje vještina informacijske pismenosti s nastavnim sadržajima te suradnja na razini cijele škole. Osim planiranja kurikuluma i suradnje, za uspješno provođenje programa informacijskog opismenjavanja nužno je osigurati i odgovarajuću tehnološku infrastrukturu, što je problem s kojim se mogu susresti osnovne škole u ruralnim područjima, gdje je česta prepreka nedostatak financija. Osim financija, dislociranost osnovnoškolskih knjižnica u ruralnim područjima otežava suradnju s drugim ustanovama i povezivanje programa s izvannastavnim sadržajima, a za školske knjižnice u ruralnim područjima karakteristično je i kratko radno vrijeme, što je još jedan čimbenik koji može negativno utjecati na kvalitetu informacijskog opismenjavanja. Istraživanje kako učenici i knjižničari percipiraju način provođenja i uspješnost informacijskog opismenjavanja u osnovnim školama Vukovarsko-srijemske županije pokazalo je da postoje specifičnosti informacijskog opismenjavanja u školskoj knjižnici u ruralnim područjima. Za detaljnije razumijevanje fenomena trebalo bi provesti dodatna istraživanja koja bi dala usporedne podatke za ruralne i urbane sredine.

informacijska pismenost ; informacijsko opismenjavanje ; ruralna područja ; osnovnoškolske knjižnice ; Vukovarsko-srijemska županija

nije evidentirano

engleski

Teaching information literacy in primary school libraries in rural areas: Vukovar-Srijem County case

nije evidentirano

information literacy ; teaching information literacy ; rural areas ; primary school libraries ; Vukovar-Srijem County

nije evidentirano

Podaci o izdanju

66

03.02.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Odjel za informacijske znanosti

Zadar

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice