Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Učenje web sadržaja mentalnim mapama (CROSBI ID 687868)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Varga, Matija Učenje web sadržaja mentalnim mapama // International Conference EDUvision 2019 "Modern Approaches to Teaching the Future Generations" / Orel, Mojca ; Jurjevčič, Stanislav (ur.). Ljubljana: EDUvision, 2019. str. 1586-1602

Podaci o odgovornosti

Varga, Matija

hrvatski

Učenje web sadržaja mentalnim mapama

Istraživačkim radom na temu „Učenje web sadržaja mentalnim mapama“ u prvom dijelu su se nastojali opisati teorijski pojmovi te prikazati „web sadržaji“, „mentalne mape“, mentalne mape povezanih web sadržaja te „učenje web sadržaja mentalnim mapama“, dok se u drugom dijelu rada nastojalo utvrditi temeljem rezultata ankete (istraživačkom metodom anketiranje): u koliko predmeta su ispitanici do sada tijekom školovanja koristili digitalne primjenske alate za izradu mentalnih mapa, mogu li učenici četvrtih razreda pomoću mentalnih mapa lakše organizirati svoja razmišljanja i učiniti ih jasnijima, omogućuju li mentalne mape učinkovito i brzo učenje web sadržaja, pomažu li mentalne mape ispitanicima da se više koncentriraju u procesu učenja iz predmeta web sadržaji, poboljšava li se izradom mentalnih mapa pamćenje i sposobnost asociranja, je li istinita tvrdnja kako mentalne mape ne pomažu prilikom kvalitetnog organiziranja znanja, omogućuju li mentalne mape učenicima da vježbaju svoju kreativnost i vještine stvaralačkog razmišljanja, omogućuje li dodavanje slika i boja na mentalnu mapu kreativnije razmišljanje, olakšava li uporaba mentalnih mapa u nastavi iz predmeta web sadržaji interdisciplinarni pristup sadržajima, potiče li uporaba mentalnih mapa u nastavi iz predmeta web sadržaji kreativno i inovativno razmišljanje, potiče li uporaba mentalnih mapa u nastavi iz predmeta web sadržaji na samostalno istraživanje, znaju li ispitanici da je mentalne mape izumio Tony Buzan, na koji internetski sadržaj od navedenih ispitanike konkretno najčešće asocira (tj. na koji sadržaj najprije pomisle) kada čuju pojam web sadržaji, slažu li se ispitanici da mentalne mape omogućuju put do lakšeg učenja. U cjelini nastojalo se dobiti povratnu informaciju od učenika o svrsi primjene mentalnih mapa u nastavnom procesu iz predmeta web sadržaji.

anketno istraživanje, mentalne mape, tehnika istraživanja, učenje, web sadržaji

Kataložni zapis o publikaciji (CIP) pripravili v Narodni in univerzitetni knjižnici v Ljubljani COBISS.SI-ID=304097536 ISBN 978-961-94950-1-8 (pdf)

engleski

Learning Web Content with Mind Mapping

nije evidentirano

Learning, Mind Mapping, Research Technique, Survey Research, Web Content.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1586-1602.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

International Conference EDUvision 2019 "Modern Approaches to Teaching the Future Generations"

Orel, Mojca ; Jurjevčič, Stanislav

Ljubljana: EDUvision

978-961-94950-1-8

Podaci o skupu

International Conference EDUvision (EDUvision 2019)

poster

28.11.2019-30.11.2019

Ljubljana, Slovenija

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti, Računarstvo

Poveznice