Integracija govorno – jezično rehabilitirane djece na primjeru nastave hrvatskog jezika (CROSBI ID 431882)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Praznik, Lovro
Dobrić, Arnalda
hrvatski
Integracija govorno – jezično rehabilitirane djece na primjeru nastave hrvatskog jezika
Tema rada je istraživanje i prikaz integracije djece s govorno-jezičnim teškoćama u redovitu nastavu, na primjeru nastave hrvatskog jezika u osnovnoj školi Davorina Trstenjaka. Predstavlja se teorija i problemi integracije, kao i primjeri iz prakse škole Davorina Trstenjaka. Škola, koja godinama provodi suradnju s Poliklinikom SUVAG, ima program integracije djece s govorno-jezičnim i slušnim teškoćama. Praćenjem razredne nastave u prvom, drugom i četvrtom razredu i predmetne nastave u šestom razredu, prikazuju se pojedini aspekti integracije govorno-jezično rehabilitirane djece. Ti aspekti su prostor unutar razreda, aktivnost djece, uloga učitelja i socijalizacija učenika. Svaki od tih aspekata predstavljeni su u zasebnim kategorijama, za svaki razred posebno. Na temelju prikaza istraživanja koncipira se prijedlog nastave s govorno-jezično rehabilitiranom djecom i prijedlozi za daljnje korake u provedbi integracije u drugim školama.
integracija, osnovna škola, verbotonalna metoda
nije evidentirano
engleski
Integration of language and speech impaired children by example of Croatian class
nije evidentirano
integration, elementary school, verbotonal method
nije evidentirano
Podaci o izdanju
64
30.01.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb