Priče iz davnine u kontekstu umjetničkog obrazovanja (CROSBI ID 65963)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vivoda, Ana
hrvatski
Priče iz davnine u kontekstu umjetničkog obrazovanja
Motivirajući studente na istraživanje likovnih mogućnosti oblikovanja knjige kao umjetničkog objekta, poticali smo ih na iznalaženje novih načina komunikacije sa zbirkom bajki Priče iz davnine. Vizualnim eksperimentiranjem s formom knjige studenti su istraživali subjektivno značenje odabranih Priča, a elaboracijom vlastitog doživljaja dječje bajke otkrivali nove načine čitanja klasičnih lektirnih naslova. Projektom se budućim učiteljima razredne nastave nastojalo ukazati na važnost i ulogu umjetnosti u odgoju i obrazovanju - umjetnosti kao transmedijalnog iskustva stvaralaštva, umjetnosti kao procesa u kojem čitatelj zajedno s autorom sudjeluje u oblikovanju djela. Vođeni ekspertnom rukom Ivane Brlić Mažuranić, studenti su zaronili u istraživanje koje nadilazi puko savladavanje tehnologija oblikovanja i stručne terminologije, s ciljem čistog užitka u stvaranju i dubljeg razumijevanja potrebe poticanja kreativnog stvaralaštva kroz nastavnu praksu.
iskustvo, istraživanje, knjiga kao umjetnički objekt, tekst, vizualna umjetnost.
nije evidentirano
engleski
Croatian Tales of Long Ago in the Context of Art Education
nije evidentirano
artist book, experience, research, visual art, text.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
385-394.
objavljeno
Podaci o knjizi
Stoljeće Priča iz davnine: zbornik radova
Kos-Lajtman, Andrijana ; Lovrić Kralj, Sanja ; Kujundžić, Nada
Zagreb: Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti
2018.
978-953-57604-3-6