Književnost, mediji i tržište: Ivana Brlić- Mažuranić u raljama novinskog nakladništva (CROSBI ID 687587)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Kolar, Mario
hrvatski
Književnost, mediji i tržište: Ivana Brlić- Mažuranić u raljama novinskog nakladništva
Kao jedan od najeksploatiranijih hrvatskih književnih i kulturnih brendova, djela Ivane Brlić-Mažuranić postala su, među ostalim, predmetom interesa i jednog od najrecentnijih hrvatskih književno-medijsko-nakladničkih projekata, fenomena novinskoga nakladništva. Predstavljajući svoj projekt kao „ispravljanje velike nepravde“ prema autorici, Večernji list je 2007. pokrenuo kiosk-ediciju Sabrana djela Ivane Brlić-Mažuranić. Kako se radi o prvome projektu Brlićkinih tobože sabranih djela, u ovome radu prvo analiziramo sadržaj same edicije, a zatim i medijski diskurs koji ju je pratio, kako bismo pokušali procijeniti važnost edicije za poznavanje i recepciju djela Ivane Brlić- Mažuranić u hrvatskome književnom i javnom životu.
književnost, mediji, nakladništvo, profit, tržište
nije evidentirano
engleski
Literature, the Media and the Market: Ivana Brlić- Mažuranić in the Jaws of Newspaper Publishing
nije evidentirano
literature, market, profit, publishing, the media
nije evidentirano
Podaci o prilogu
217-233.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Stoljeće Priča iz davnine: zbornik radova
Kos-Lajtman, Andriana ; Lovrić Kralj, Sanja ; Kujundžić, Nada
Zagreb: Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti
978-953-57604-3-6
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096