Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Analiza ciljnih skupin za turistični proizvod "Feel&Taste"/Analiza ciljnih skupina za turistički proizvod "Feel & Taste" (CROSBI ID 786301)

Druge vrste radova | elaborat/studija

Bašan, Lorena ; Črnjar, Kristina ; Čuić Tanković, Ana ; Nemec Rudež, Helena ; Sinkovič, Milka Analiza ciljnih skupin za turistični proizvod "Feel&Taste"/Analiza ciljnih skupina za turistički proizvod "Feel & Taste" // FMTU - EU projekt Riviera4Seasons. 2018.

Podaci o odgovornosti

Bašan, Lorena ; Črnjar, Kristina ; Čuić Tanković, Ana ; Nemec Rudež, Helena ; Sinkovič, Milka

hrvatski

Analiza ciljnih skupin za turistični proizvod "Feel&Taste"/Analiza ciljnih skupina za turistički proizvod "Feel & Taste"

Na temelju dostupnih izvora i literature napravljena je analiza postojećih ciljnih skupina zaleđa Portoroža sa strane Fakulteta turističkih studija – Turistice iz Portoroža, te zaleđa Opatije sa strane Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu iz Opatije.Temeljem toga definirane su tri ciljne skupine, koje su zajedničke sa obje strane granice – to su ciljna skupina usmjerena na aktivno provođenje slobodnog vremena u prirodi, ciljna skupina usmjerena na upoznavanje kulture i gastronomije, te ciljna skupina usmjerena na skrb za zdravlje. Za svaku od navedenih ciljnih skupina navedene su demografske značajke i obilježja putovanja.

zaleđe ; ciljne skupine ; Opatija ; Portorož

Rad je napisan na hrvatsko-slovenskom jeziku

engleski

Analysis of the target group for the tourist product "Feel & Taste"

nije evidentirano

the hinterland ; target groups ; Opatija ; Portorož

nije evidentirano

Podaci o izdanju

FMTU - EU projekt Riviera4Seasons

2018.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija