Analiza ciljnih skupin za turistični proizvod "Feel&Taste"/Analiza ciljnih skupina za turistički proizvod "Feel & Taste" (CROSBI ID 786301)
Druge vrste radova | elaborat/studija
Podaci o odgovornosti
Bašan, Lorena ; Črnjar, Kristina ; Čuić Tanković, Ana ; Nemec Rudež, Helena ; Sinkovič, Milka
hrvatski
Analiza ciljnih skupin za turistični proizvod "Feel&Taste"/Analiza ciljnih skupina za turistički proizvod "Feel & Taste"
Na temelju dostupnih izvora i literature napravljena je analiza postojećih ciljnih skupina zaleđa Portoroža sa strane Fakulteta turističkih studija – Turistice iz Portoroža, te zaleđa Opatije sa strane Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu iz Opatije.Temeljem toga definirane su tri ciljne skupine, koje su zajedničke sa obje strane granice – to su ciljna skupina usmjerena na aktivno provođenje slobodnog vremena u prirodi, ciljna skupina usmjerena na upoznavanje kulture i gastronomije, te ciljna skupina usmjerena na skrb za zdravlje. Za svaku od navedenih ciljnih skupina navedene su demografske značajke i obilježja putovanja.
zaleđe ; ciljne skupine ; Opatija ; Portorož
Rad je napisan na hrvatsko-slovenskom jeziku
engleski
Analysis of the target group for the tourist product "Feel & Taste"
nije evidentirano
the hinterland ; target groups ; Opatija ; Portorož
nije evidentirano
Podaci o izdanju
FMTU - EU projekt Riviera4Seasons
2018.
nije evidentirano
objavljeno