Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Glavni činitelji formiranja cijena u trgovini na malo (CROSBI ID 274715)

Prilog u časopisu | stručni rad

Knego, Nikola Glavni činitelji formiranja cijena u trgovini na malo // Suvremena trgovina (Zagreb), 44 (2019), 6; 7-15

Podaci o odgovornosti

Knego, Nikola

hrvatski

Glavni činitelji formiranja cijena u trgovini na malo

Istraživanje o utjecaju različitih činitelja na kupčevu odluku o tome što kupiti, kada kupiti, gdje kupiti i koliko kupiti, stavljaju upravo cijenu na vrh liste. Tu su pored cijene, kvaliteta, asortiman, lokacija i usluga. U novije vrijeme tu je još ugođaj odnosno doživljaj kupovine koji se potiče stimuliranjem različitih kupčevih osjetila: vizualnih, mirisnih, slušnih.Razvoj elektroničke tehnologije i povećana dostupnost internetskih alata za usporedbu, sve to omogućava potrošačima brzo i jeftino prikupljanje informacija o cijenama proizvoda. Konkurencija cijenama je kupcima vidljivija nego ikada.Predmet interesa ovoga rada su ključni činitelji od utjecaja na formiranje cijena u trgovini na malo.

cijene, trgovina na malo, činitelji formiranja cijena

nije evidentirano

engleski

The main factors of price formation in retail trade

nije evidentirano

prices, retail trade, price factors

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44 (6)

2019.

7-15

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice