Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komunikacija nefinancijskih utjecaja poduzeća u Hrvatskoj (CROSBI ID 687470)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Matešić, Mirjana Komunikacija nefinancijskih utjecaja poduzeća u Hrvatskoj // Život u digitalnom dobu: društveni aspekti, Zbornik radova, druga međunarodna znanstveno- stručna konferencija iz marketinga i komunikacija / Grmuša, Tanja (ur.). Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2016. str. 81-81

Podaci o odgovornosti

Matešić, Mirjana

hrvatski

Komunikacija nefinancijskih utjecaja poduzeća u Hrvatskoj

Od 1. siječnja 2015. godine na snazi je Direktiva o nefinancijskom izvještavanju Europske unije koja propisuje obvezu izvještavanja o nefinancijskim utjecajima za poduzeća veća od 500 zaposlenih. Ovaj propis snažno je pojačao interes za izvještavanjem hrvatskih poduzeća. Iako je broj nefinancijskih izvještaja u Hrvatskoj relativno ograničen, u ovom radu pozabavili smo se pregledom dostupnih izvješća o nefinancijskim utjecajima (izvješća o društvenoj odgovornosti ili izvješća o održivosti), kako onih koja prate Smjernice globalne inicijative za izvještavanje (GRI – Global reporting initiative), tako i onih rađenih kao obveza članstva inicijative UN Global Compact. Cilj je ovog pregleda procijeniti razinu i kvalitetu primjene društveno odgovornog poslovanja (DOP) u hrvatskom gospodarstvu kroz razinu i kvalitetu izvještavanja o nefinancijskim utjecajima, načine izvještavanja, kvalitetu iznesenih informacija te razinu deklarativnosti. Osim ovog izvora informacija o načinu komunikacije nefinancijskih utjecaja, korišteni su podaci metodologije Indeksa DOP-a koju svake godine provode Hrvatska gospodarska komora (HGK) i Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj (HR PSOR), a koja ima za cilj vrednovati poduzeća temeljem njihovog utjecaja u području društvene odgovornosti i transparentne objave informacija o nefinancijskim utjecajima. Indeks DOP-a metodologija je koja korištenjem niza kriterija koji su objedinjeni upitnikom u on-line aplikaciji procjenjuje društvenu odgovornost poduzeća u Hrvatskoj. Analizirani su odgovori upitnika iz 2015. godine, a cilj je bio procijeniti kvalitetu informacija, razinu deklarativnosti koja se koristi i razumijevanje koncepta društvene odgovornosti. U zaključnim razmatranjima definirani su uočeni problemi u primjeni društveno odgovornog poslovanja, problemi s razumijevanjem ciljeva i svrhe izvještavanja i izrade izvješća te je napravljen pregled preporuka kako unaprijediti proces izvještavanja o nefinancijskim utjecajima s ciljem transparentnog poslovanja i snažnije primjene DOP-a.

društveno odgovorno poslovanje, nefinancijsko izvještavanje, Indeks DOP-a, poduzeća, transparentnost, izvješće

nije evidentirano

engleski

Communication of Nonfinacial Impacts of Companies in Croatia

nije evidentirano

corporate social responsibility, nonfinancial reporting, CSR Index, companies, transparency, report

nije evidentirano

Podaci o prilogu

81-81.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Život u digitalnom dobu: društveni aspekti, Zbornik radova, druga međunarodna znanstveno- stručna konferencija iz marketinga i komunikacija

Grmuša, Tanja

Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb

978-953-57657-8-3

Podaci o skupu

Život u digitalnom dobu: društveni aspekti, Druga međunarodna znanstveno- stručna konferencija iz marketinga i komunikacija

predavanje

18.03.2016-18.03.2016

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija