Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Faces engage social media influencers’ followers (CROSBI ID 687392)

Prilog sa skupa u zborniku | prošireni sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Jelenc, Lara ; Torbarina, Matia ; Brkljačić, Ivana Faces engage social media influencers’ followers. 2019. str. 1-2

Podaci o odgovornosti

Jelenc, Lara ; Torbarina, Matia ; Brkljačić, Ivana

engleski

Faces engage social media influencers’ followers

The purpose of the paper was to examine do human face in social media influencers' Instagram posts is related to higher amount of followers' engagement. Results showed that posts containing human face is related to higher amounts of likes, on average, even when controlling for the no. of SMIs' followers.

Social media influencer ; attention ; Instagram ; human face ; engagement

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-2.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

26th CROMAR Congress "Looking forward! Marketing from past to future."

predavanje

12.12.2019-13.12.2019

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti