PRIRODOZNANSTVENA PISMENOST BUDUĆIH UČITELJA – TEMELJ KVALITETNOGA PRIRODOSLOVNOGA OBRAZOVANJA (CROSBI ID 274524)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Letina, Alena
hrvatski
PRIRODOZNANSTVENA PISMENOST BUDUĆIH UČITELJA – TEMELJ KVALITETNOGA PRIRODOSLOVNOGA OBRAZOVANJA
U ovome se radu razmatra prirodoznanstvena pismenost učitelja i njegova važnost za prirodoslovno obrazovanje. U tu svrhu predstavljeni su rezultati istraživanja čiji je cilj bio utvrditi razinu prirodoznanstvene pismenosti studenata prve godine učiteljskoga studija (N = 140). Rezultati istraživanja pokazuju kako je interes studenata za znanost i znanstvena istraživanja zadovoljavajuć. Stavovi prema znanosti su pozitivno usmjereni, a informiranost o određenim znanstvenim područjima je djelomična i kao takva ne odgovara razini prirodoznanstvene pismenosti koju bi budući učitelji trebali imati. Kod studenata se uočava konceptualno nerazumijevanje pojedinih znanstvenih pojmova. Budući da se odgovarajuća razina prirodoznanstvene pismenosti učitelja smatra važnom pretpostavkom razvoja prirodoznanstvene pismenosti učenika, na temelju rezultata ovoga istraživanja dane su preporuke za njezin razvoj u okviru programa inicijalnoga formalnog obrazovanja budućih učitelja.
obrazovanje budućih učitelja, prirodoznanstvena pismenost, prirodoslovno obrazovanje, znanost
nije evidentirano
engleski
SCIENTIFIC LITERACY OF PROSPECTIVE TEACHERS - IMPORTANT BASIS OF SCIENCE EDUCATION QUALITY
nije evidentirano
education of prospective teachers, primary science teaching, scientific literacy, science education, science
nije evidentirano