Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

PRIRODOZNANSTVENA PISMENOST BUDUĆIH UČITELJA – TEMELJ KVALITETNOGA PRIRODOSLOVNOGA OBRAZOVANJA (CROSBI ID 274524)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Letina, Alena PRIRODOZNANSTVENA PISMENOST BUDUĆIH UČITELJA – TEMELJ KVALITETNOGA PRIRODOSLOVNOGA OBRAZOVANJA // Metodički obzori/Methodological horizons, 14 (1) (2019), 26; 21-38

Podaci o odgovornosti

Letina, Alena

hrvatski

PRIRODOZNANSTVENA PISMENOST BUDUĆIH UČITELJA – TEMELJ KVALITETNOGA PRIRODOSLOVNOGA OBRAZOVANJA

U ovome se radu razmatra prirodoznanstvena pismenost učitelja i njegova važnost za prirodoslovno obrazovanje. U tu svrhu predstavljeni su rezultati istraživanja čiji je cilj bio utvrditi razinu prirodoznanstvene pismenosti studenata prve godine učiteljskoga studija (N = 140). Rezultati istraživanja pokazuju kako je interes studenata za znanost i znanstvena istraživanja zadovoljavajuć. Stavovi prema znanosti su pozitivno usmjereni, a informiranost o određenim znanstvenim područjima je djelomična i kao takva ne odgovara razini prirodoznanstvene pismenosti koju bi budući učitelji trebali imati. Kod studenata se uočava konceptualno nerazumijevanje pojedinih znanstvenih pojmova. Budući da se odgovarajuća razina prirodoznanstvene pismenosti učitelja smatra važnom pretpostavkom razvoja prirodoznanstvene pismenosti učenika, na temelju rezultata ovoga istraživanja dane su preporuke za njezin razvoj u okviru programa inicijalnoga formalnog obrazovanja budućih učitelja.

obrazovanje budućih učitelja, prirodoznanstvena pismenost, prirodoslovno obrazovanje, znanost

nije evidentirano

engleski

SCIENTIFIC LITERACY OF PROSPECTIVE TEACHERS - IMPORTANT BASIS OF SCIENCE EDUCATION QUALITY

nije evidentirano

education of prospective teachers, primary science teaching, scientific literacy, science education, science

nije evidentirano

Podaci o izdanju

14 (1) (26)

2019.

21-38

objavljeno

1846-1484

1848-8455

Povezanost rada

Interdisciplinarne prirodne znanosti, Pedagogija

Poveznice