Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Formalna i stvarna participacija učenika (CROSBI ID 274512)

Prilog u časopisu | stručni rad

Jeđud Borić, Ivana Formalna i stvarna participacija učenika // Zrno (Zagreb), 134-135 (2019), 20-24

Podaci o odgovornosti

Jeđud Borić, Ivana

hrvatski

Formalna i stvarna participacija učenika

Sudjelovati u školi kao učenik/učenica znači sljedeće: dobivati i dijeliti informacije, biti pitan/a i konzultiran/a o stvarima koje se tiču života u razredu i školi, aktivno sudjelovati u nastavnim i nenastavnim aktivnostima te odlukama koje su važne za učenike i učenice, predlagati i ostvarivati svoje ideje i projekte, a sve to uz podršku i poštovanje odraslih i vršnjaka te u skladu s vlastitim interesima i mogućnostima. Cilj ovog istraživanja bio je steći dublje razumijevanje participacije djece u sustavu odgoja i obrazovanja iz perspektive djece (učenika) i odraslih (nastavnika i stručnih suradnika) sa svrhom kreiranja smjernica za povećanje aktivne participacije učenika. U odnosu na cilj i svrhu istraživanja, definirana su sljedeća istraživačka pitanja: kako učenici (djeca) i odrasli (nastavnici i stručni suradnici) doživljavaju školu ; kako učenici (djeca) i odrasli (nastavnici i stručni suradnici) doživljavaju participaciju djece u školi ; koji su oblici i razine participacije učenika u školama ; koja je uloga vijeća učenika u odnosu na participaciju djece u školi ; koja je uloga odraslih u participaciji učenika u školi? ; što potiče, a što otežava participaciju djece u školi?

participacija, učenici

nije evidentirano

engleski

Formal and real participation of pupils

nije evidentirano

participation, pupils

nije evidentirano

Podaci o izdanju

134-135

2019.

20-24

objavljeno

0353-636X

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti