Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Važnost razvoja kompetencija za e-učenje kod visokoškolskih nastavnika za primjenu hibridnoga okruženja za učenje (CROSBI ID 274504)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Babić, Snježana ; Etinger, Darko Važnost razvoja kompetencija za e-učenje kod visokoškolskih nastavnika za primjenu hibridnoga okruženja za učenje // Metodički obzori/Methodological horizons, 14(2019)1 (2019), 26; 5-20. doi: 10.32728/mo.14.1.2019.01

Podaci o odgovornosti

Babić, Snježana ; Etinger, Darko

hrvatski

Važnost razvoja kompetencija za e-učenje kod visokoškolskih nastavnika za primjenu hibridnoga okruženja za učenje

Pod utjecajem različitih aspekata visokoškolske ustanove sve više ulažu u razvoj različitih modela e-obrazovanja, među kojima su hibridna okruženja za učenje. Rezultati prijašnjih istraživanja pokazali su da usvajanje e-učenja kod visokoškolskih nastavnika ovisi o razini njihovih kompetencija za e-učenje. Cilj ovoga rada bio je ukazati na važnost razvoja kompetencija za e- učenje kod visokoškolskih nastavnika za primjenu hibridnih okruženja za učenje kroz prikaz rezultata istraživanja na Fakultetu informatike Sveučilišta u Puli. Rezultati istraživanja u ovome radu pokazali su da se visokoškolski nastavnici koji su korisnici e-učenja u najvećoj mjeri samoeduciraju za e-učenje, raspolažu s visokom razinom IKT znanja i vještina te nemaju dovoljno pedagoških znanja za primjenu hibridnoga okruženja za učenje na naprednijoj razini. Dobivene rezultate mogu upotrijebiti svi oni kojima je interes razvoj e-obrazovanja na visokoškolskim ustanovama i šire.

visokoškolski nastavnici ; ICT znanja i vještine ; pedagoška kompetencija za e-učenje ; hibridno okruženje za učenje

nije evidentirano

engleski

The importance of higher education teachers e- learning competences development for hybrid learning environment

nije evidentirano

higher education teachers ; ICT knowledge and skills ; e-learning pedagogical competence ; hybrid learning environment

nije evidentirano

Podaci o izdanju

14(2019)1 (26)

2019.

5-20

objavljeno

1846-1484

10.32728/mo.14.1.2019.01

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti

Poveznice