Važnost razvoja kompetencija za e-učenje kod visokoškolskih nastavnika za primjenu hibridnoga okruženja za učenje (CROSBI ID 274504)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Babić, Snježana ; Etinger, Darko
hrvatski
Važnost razvoja kompetencija za e-učenje kod visokoškolskih nastavnika za primjenu hibridnoga okruženja za učenje
Pod utjecajem različitih aspekata visokoškolske ustanove sve više ulažu u razvoj različitih modela e-obrazovanja, među kojima su hibridna okruženja za učenje. Rezultati prijašnjih istraživanja pokazali su da usvajanje e-učenja kod visokoškolskih nastavnika ovisi o razini njihovih kompetencija za e-učenje. Cilj ovoga rada bio je ukazati na važnost razvoja kompetencija za e- učenje kod visokoškolskih nastavnika za primjenu hibridnih okruženja za učenje kroz prikaz rezultata istraživanja na Fakultetu informatike Sveučilišta u Puli. Rezultati istraživanja u ovome radu pokazali su da se visokoškolski nastavnici koji su korisnici e-učenja u najvećoj mjeri samoeduciraju za e-učenje, raspolažu s visokom razinom IKT znanja i vještina te nemaju dovoljno pedagoških znanja za primjenu hibridnoga okruženja za učenje na naprednijoj razini. Dobivene rezultate mogu upotrijebiti svi oni kojima je interes razvoj e-obrazovanja na visokoškolskim ustanovama i šire.
visokoškolski nastavnici ; ICT znanja i vještine ; pedagoška kompetencija za e-učenje ; hibridno okruženje za učenje
nije evidentirano
engleski
The importance of higher education teachers e- learning competences development for hybrid learning environment
nije evidentirano
higher education teachers ; ICT knowledge and skills ; e-learning pedagogical competence ; hybrid learning environment
nije evidentirano
Podaci o izdanju
14(2019)1 (26)
2019.
5-20
objavljeno
1846-1484
10.32728/mo.14.1.2019.01