Kvaliteta proizvoda kao čimbenik stvaranja marke (CROSBI ID 274498)
Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Petar, Saša ; Marušić, Tajana
hrvatski
Kvaliteta proizvoda kao čimbenik stvaranja marke
Odnos marki i potrošača je kompleksan i osjetljiv jer marke često odražavaju mišljenja i stavove potrošača. Potrošači uspostavljaju odnos temeljen na emocijama s mrakom i očekuju da se određene njima važne karakteristike koje povezuju s markom ne mijenjaju. Posebice očekuju kontinuitet u kvaliteti koja se pokazala kao jedna od ključnih odrednica u izgradnji uspješne marke. Na današnjem iznimno brzom i konkurentnom tržištu, za marke je važnije nego ikada da zadrže kontinuitet kvalitete i time ispune očekivanja potrošača. Cilj ovog rada je pobliže objasniti karakteristike marke, kao i razliku između marke i proizvoda te pojasniti sami proces stvaranja marke. Pregledom dostupne i aktualne literature, ovim radom želi se također pobliže istražiti utjecaj kvalitete na stvaranje uspješne marke, a samim time i pozitivnih poslovnih rezultata i profita
marka, proizvod, kvaliteta
nije evidentirano
engleski
Product quality as a element of brand creation
nije evidentirano
brand, product, quality
nije evidentirano