Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kvaliteta proizvoda kao čimbenik stvaranja marke (CROSBI ID 274498)

Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni) | međunarodna recenzija

Petar, Saša ; Marušić, Tajana Kvaliteta proizvoda kao čimbenik stvaranja marke // Poslovna izvrsnost, XIII (2019), 2; 203-221

Podaci o odgovornosti

Petar, Saša ; Marušić, Tajana

hrvatski

Kvaliteta proizvoda kao čimbenik stvaranja marke

Odnos marki i potrošača je kompleksan i osjetljiv jer marke često odražavaju mišljenja i stavove potrošača. Potrošači uspostavljaju odnos temeljen na emocijama s mrakom i očekuju da se određene njima važne karakteristike koje povezuju s markom ne mijenjaju. Posebice očekuju kontinuitet u kvaliteti koja se pokazala kao jedna od ključnih odrednica u izgradnji uspješne marke. Na današnjem iznimno brzom i konkurentnom tržištu, za marke je važnije nego ikada da zadrže kontinuitet kvalitete i time ispune očekivanja potrošača. Cilj ovog rada je pobliže objasniti karakteristike marke, kao i razliku između marke i proizvoda te pojasniti sami proces stvaranja marke. Pregledom dostupne i aktualne literature, ovim radom želi se također pobliže istražiti utjecaj kvalitete na stvaranje uspješne marke, a samim time i pozitivnih poslovnih rezultata i profita

marka, proizvod, kvaliteta

nije evidentirano

engleski

Product quality as a element of brand creation

nije evidentirano

brand, product, quality

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XIII (2)

2019.

203-221

objavljeno

1846-3355

1848-9060

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost