Utjecaj društveno odgovornog poslovanja Podravke d.d. na potrošače Koprivničko.križevačke županije (CROSBI ID 274495)
Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mađerić, Manuel : Petar, Saša ; Buntak, Krešimir
hrvatski
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja Podravke d.d. na potrošače Koprivničko.križevačke županije
Primjena društveno odgovornog poslovanja danas je sve popularnija i postala je suvremenom poslovnom praksom koju primjenjuju sve veći broj tvrtki. Sam trend društveno odgovornog poslovanja proširio se cijelim svijetom pa tako i u Hrvatskoj. Tvrtke su shvatile da je bitno za njihov imidž da su društveno odgovorne, a da je to istodobno i najbolji način da se doprinosi društvu. Većina potrošača više vjeruje kompanijama za koje znaju da su društveno korisne. Predmet ovog rada jest upoznati se s teorijom društveno odgovornog poslovanja i ponašanja potrošača, istražiti upoznatost, mišljenja, interese i stavove potrošača te utjecaj društveno odgovornog poslovanja Podravke d.d na potrošača Koprivničko-križevačke županije.
društveno odgovorno poslovanje, potrošači
nije evidentirano
engleski
Influence of corporate social responsibility of Podravka company on customers in Koprivnica- Križevci county
nije evidentirano
corporate social responsibility, customers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
XVII (34)
2018.
135-148
objavljeno
1333-5286
1848-8854