E-učenje u nastavi engleskoga jezika kao jezika struke na studiju sestrinstva (CROSBI ID 687303)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Zelenika, Maria ; Jurković, Ivana ; Badrov, Tatjana
hrvatski
E-učenje u nastavi engleskoga jezika kao jezika struke na studiju sestrinstva
Ovaj rad predstavlja rezultate istraživanja provedenoga među studentskom populacijom prve i treće godine studija Sestrinstvo Veleučilišta u Bjelovaru, a glavni cilj rada bio je utvrditi stavove studenata sestrinstva vezano za primjenu e-učenja u nastavi engleskoga jezika kao jezika struke putem sustava Merlin. U svrhu prikupljanja podataka izrađen je anonimni upitnik koji se sastoji od dvaju dijelova. Prvi dio upitnika sadrži opće podatke o ispitanicima (spol i godinu studiranja), a drugi dio deset tvrdnji usmjerenih prema utvrđivanju stavova studenata o temi istraživanja. Rezultati rada obrađeni su korištenjem metoda deskriptivne statistike.
engleski jezik kao jezik struke, sestrinstvo, e-učenje, metodika nastave stranih jezika, komunikacijske kompetencije
nije evidentirano
engleski
E-Learning in Teaching English for Specific Purposes in Nursing Studies
nije evidentirano
English for specific purposes, nursing, e-learning, English language teaching methodology, communication competencies
nije evidentirano
Podaci o prilogu
117-125.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Izazovi u sestrinstvu - Pacijent prije svega
Eljuga, Ksenija
Bjelovar: Veleučilište u Bjelovaru
978-953-7676-31-5
Podaci o skupu
1. Simpozij stručnog studija Sestrinstva Veleučilišta u Bjelovaru: Izazovi u sestrinstvu: pacijent prije svega
predavanje
22.11.2019-22.11.2019
Bjelovar, Hrvatska