Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samoprocjena stavova studenata odgojiteljskog studija prema roditeljima i radu s njima (CROSBI ID 274423)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Višnjić Jevtić, Adrijana ; Pajtak, Maja Samoprocjena stavova studenata odgojiteljskog studija prema roditeljima i radu s njima // Inovacije u nastavi, 32 (2019), 4; 69-80. doi: 10.5937/inovacije1904069V

Podaci o odgovornosti

Višnjić Jevtić, Adrijana ; Pajtak, Maja

hrvatski

Samoprocjena stavova studenata odgojiteljskog studija prema roditeljima i radu s njima

U ovom radu bavimo se samoprocjenom stavova studenata Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja prema roditeljima i radu s roditeljima. Cilj istraživanja bio je utvrditi postoje li razlike u stavovima studenata odgojiteljskog studija u shvaćanju uloge roditelja, mišljenja o roditeljima, te o karakteristikama koje podupiru pozitivne odnose s roditeljima, odnosno o karakteristikama roditelja koje mogu stvarati zapreke pozitivnim odnosima s roditeljima s obzirom na dob i godinu studija. Provedeno je istraživanje među studentima (N = 190) preddiplomskog studija Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja (prva i treća godina), te studentima diplomskog studija (prva godina) Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Istraživanje je provedeno pomoću prilagođenog anketnog upitnika (Meehan & Meehan, 2017). Tijekom analize rezultata utvrđeno je da postoje statistički značajne razlike ovisno o dobi i godini studija u percepcijama studenata odgojiteljskog studija prema roditeljima i suradnji s roditeljima.

rani i predškolski odgoj i obrazovanje ; roditelji ; samoprocjena ; studenti ; suradnja s roditeljima

nije evidentirano

engleski

Self perception of early childhood education students attitudes towards working with parents and parents themselves

nije evidentirano

early childhood and preschool education ; parents ; self-assessment ; students ; teacher-parent cooperation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

32 (4)

2019.

69-80

objavljeno

0352-2334

2335-0806

10.5937/inovacije1904069V

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija

Poveznice