Samoprocjena stavova studenata odgojiteljskog studija prema roditeljima i radu s njima (CROSBI ID 274423)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Višnjić Jevtić, Adrijana ; Pajtak, Maja
hrvatski
Samoprocjena stavova studenata odgojiteljskog studija prema roditeljima i radu s njima
U ovom radu bavimo se samoprocjenom stavova studenata Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja prema roditeljima i radu s roditeljima. Cilj istraživanja bio je utvrditi postoje li razlike u stavovima studenata odgojiteljskog studija u shvaćanju uloge roditelja, mišljenja o roditeljima, te o karakteristikama koje podupiru pozitivne odnose s roditeljima, odnosno o karakteristikama roditelja koje mogu stvarati zapreke pozitivnim odnosima s roditeljima s obzirom na dob i godinu studija. Provedeno je istraživanje među studentima (N = 190) preddiplomskog studija Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja (prva i treća godina), te studentima diplomskog studija (prva godina) Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Istraživanje je provedeno pomoću prilagođenog anketnog upitnika (Meehan & Meehan, 2017). Tijekom analize rezultata utvrđeno je da postoje statistički značajne razlike ovisno o dobi i godini studija u percepcijama studenata odgojiteljskog studija prema roditeljima i suradnji s roditeljima.
rani i predškolski odgoj i obrazovanje ; roditelji ; samoprocjena ; studenti ; suradnja s roditeljima
nije evidentirano
engleski
Self perception of early childhood education students attitudes towards working with parents and parents themselves
nije evidentirano
early childhood and preschool education ; parents ; self-assessment ; students ; teacher-parent cooperation
nije evidentirano