Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samoprocjena kompetencija učenika završnih razreda srednjih škola i odabrane grupe studenata za rad sa suvremenim audiovizualnim tehnologijama (CROSBI ID 274414)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Varga, Matija Samoprocjena kompetencija učenika završnih razreda srednjih škola i odabrane grupe studenata za rad sa suvremenim audiovizualnim tehnologijama // Pregled (Sarajevo), LX (2019), 2; 189-208

Podaci o odgovornosti

Varga, Matija

hrvatski

Samoprocjena kompetencija učenika završnih razreda srednjih škola i odabrane grupe studenata za rad sa suvremenim audiovizualnim tehnologijama

Rad na temu „samoprocjena kompetencija učenika završnih razreda srednjih škola i odabrane grupe studenata za rad sa suvremenim audiovizualnim tehnologijama“ donosi istraživanja o primjeni informacijskih i komunikacijskih tehnologija te audiovizualnih tehnologija kao i istraživanje o samoprocjeni kompetencija učenika završnih razreda srednjih škola i studenata za rad pomoću audiovizualnih tehnologija. U radu je postavljena temeljna hipoteza H1 koja glasi: Učenici završnih razreda srednjih škola i studenti prve dvije godine studija imaju dovoljno kompetencija, znanja i vještina za rad sa suvremenim audiovizualnim tehnologijama. Također, postavljene su podhipoteze H11 kojom se može utvrditi utjecaj vremena provedenog na osobnom računalu i pametnom telefonu za potrebe školstva i fakulteta na stjecanje kompetencija za rad sa suvremenim audiovizualnim tehnologijama a koja glasi: H11: Vrijeme provedeno na osobnom računalu i pametnom telefonu za potrebe školstva i fakulteta utječe na stjecanje kompetencija grupe ispitanika za rad sa suvremenim audiovizualnim tehnologijama i H12: kojom se može utvrditi mišljenje ispitanika pomaže li formalno obrazovanje (škola i fakultet) prilikom unaprjeđivanja postignuća, kod razvoja kompetencija i vještina ispitanika a koja glasi: H12: Formalno obrazovanje (škola i fakultet) pomaže prilikom unaprjeđivanja postignuća, te kod razvoja kompetencija i vještina ispitanika za rad sa suvremenim audiovizualnim tehnologijama. Ispitanici su bili učenici 3. i 4. razreda srednje škole te studenti prve i druge godine fakulteta. U postupku anketiranja ispitanici su izvršili samoprocjenu kompetencija.

Samoprocjena ; kompetencije ; audiovizualne tehnologije ; suvremena nastava

Baze: EBSCO Publishing, INDEX COPERNICUS, ROAD (Directory od Open Access Scholarly Resources), CEEOL.

engleski

Self-competency competence final year students od secondary schools and selected groups of students for work suggested audiovisual technologies

nije evidentirano

self-assessment ; competence ; audiovisual technology ; contemporary teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

LX (2)

2019.

189-208

objavljeno

0032-7271

1986-5244

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti, Računarstvo