Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj kvalitete proizvoda ili usluge na odabir marke I lojalnost potrošača (CROSBI ID 687209)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Petar, Saša ; Marušić, Tajana ; Klopotan, Igor Utjecaj kvalitete proizvoda ili usluge na odabir marke I lojalnost potrošača // Zbornik radova 19. međunarodnog simpozija o kvaliteti „Kvaliteta kao razvojni koncept“, Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, Plitvička jezera, Hrvatska, 21.-23.03.2018. / Drljača, Miroslav (ur.). Zagreb: Hrvatsko ruštvo menadžera kvalitete, 2018. str. 491-502

Podaci o odgovornosti

Petar, Saša ; Marušić, Tajana ; Klopotan, Igor

hrvatski

Utjecaj kvalitete proizvoda ili usluge na odabir marke I lojalnost potrošača

Cilj ovog rada je naglasiti utjecaj kvalitete proizvoda ili usluge, kao jedne od najznačajnijih čimbenika u uspješnom upravljanju markom. Izrazitim napretkom tehnologije u posljednjih deset godina, a time i komunikacijskih kanala, gdje uz dosadašnje klasične kanale komunikacije (poput televizije i tiskanih medija) najznačajniji utjecaj na današnjeg potrošača i njegove odluke imaju digitalni mediji i društvene mreže. Unatoč tome i dalje je ostao jak utjecaj kvalitete i povjerenja u kvalitetu na odabir marke i lojalnost potrošača. Marka je i mješavina opipljivih i neopipljivih obilježja, odnosno zbroj predodžbi, zamisli i/ili ideja koje imaju potrošači ili korisnici o pojedinom proizvodu, usluzi ili poduzeću. Kao potrošači marke kojoj vjerujemo znači da se odluka o korištenju baš te marke temelji na povjerenju. Bez kvalitete nema povjerenja potrošača, bez njihovog povjerenja nema ni lojalnih potrošača, a bez lojalnih potrošača nema ni velikih marki. Kvaliteta je većinom prva asocijacija koju potrošači imaju kada pomisle na neki njima važan proizvod ili uslugu. U današnjem svijetu, gdje je prosječan potrošač „bombardiran“ sa stotinama poruka svaki dan kroz sve kanale komunikacije, kvaliteta je često odlučujuća stavka u donošenju odluke koji proizvod ili uslugu odabrati ili nastaviti koristiti. Vrijedi uvijek imati na umu da se iza svake uspješne marke krije odgovarajuća, najčešće visoka superiorna kvaliteta s obzirom na konkurentske proizvode (Vranešević T., 2007). Marke za korisnike imaju često važno emocionalno značenje. Ukoliko dođe do odstupanja u kvaliteti, dolazi i do narušavanja, a ponekad i prekida odnosa između marke i potrošača. Istraživanjem, koje bi se provelo na odabranom uzorku potrošača, istražio bi se utjecaj kvalitete proizvoda ili usluge na odabir marke, povjerenje u marku i lojalnost potrošača

kvaliteta, marka, lojalnost

nije evidentirano

engleski

The Impact of Quality of Product or Service on Brand Selection and Customers Loyalty

nije evidentirano

quality, brand, loyalty

nije evidentirano

Podaci o prilogu

491-502.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova 19. međunarodnog simpozija o kvaliteti „Kvaliteta kao razvojni koncept“, Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, Plitvička jezera, Hrvatska, 21.-23.03.2018.

Drljača, Miroslav

Zagreb: Hrvatsko ruštvo menadžera kvalitete

978-953-8067-10-5

Podaci o skupu

19. međunarodni simpozija o kvaliteti: Kvaliteta kao razvojni koncept = 19th International Symposium on Quality Quality as a concept of development

predavanje

21.03.2018-23.03.2018

NP Plitvička jezera, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano