Specifičnosti uvođenja sustava kvalitete u obrazovni sustav (CROSBI ID 687125)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Zambelli, Sanja : Drljača, Miroslav
hrvatski
Specifičnosti uvođenja sustava kvalitete u obrazovni sustav
Proces uvođenja sustava kvalitete u obrazovni sustav posljednjih godina sve je više izražen. S obzirom na značaj visokog obrazovanja kao ključnog dijela društveno eko-nomskog razvoja, koji u sebi uključuje porast potražnje za različitim vještinama i kompetencijama, nove pristupe i rastuća očekivanja u visokom obrazovanju, sustav-no osiguranje kvalitete u visokoobrazovnim institucijama postaje uvjet njihovog odr-žanja. Dakle, kvaliteta u visokom obrazovanju kao koncept, naglasak stavlja na udo-voljavanje standardima i očekivanjima svih dionika u sustavu visokog obrazovanja i znanosti, kao i društva u cjelini, uz stalno unapređivanje poslovnih procesa. U radu će se govoriti o specifičnostima uvođenja sustava kvalitete u obrazovni sustav, defi-nirati će se specifični poslovni procesi, potrebe i očekivanja zainteresiranih strana te rizici s kojima se suočavaju ustanove visokog obrazovanja, kao i brojne mjere za osiguravanje kvalitete sukladno odredbama Zakona o osiguravanju kvalitete u zna-nosti i visokom obrazovanj
kvaliteta, visoko obrazovanje, poslovni procesi, studijski pro-grami, ISO 9001:2015, ESG.
nije evidentirano
engleski
Specifics of introducing quality system in the education system
nije evidentirano
quality, higher education, business processes, study programs, ISO 9001:2015, ESG.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
291-306.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Drljača, M.
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete
978-953-8067-08-2
Podaci o skupu
18. međunarodni simpozij o kvaliteti
predavanje
22.03.2017-24.03.2017
Vodice, Hrvatska