Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj storytelling i marketinških kampanja na djecu: bihevioralnokomunikacijski aspekti (CROSBI ID 274192)

Prilog u časopisu | ostalo | domaća recenzija

Biošić, Ivan ; Biošić, Sanda Utjecaj storytelling i marketinških kampanja na djecu: bihevioralnokomunikacijski aspekti // Communication management review, 04 (2019), 01; 164-179

Podaci o odgovornosti

Biošić, Ivan ; Biošić, Sanda

hrvatski

Utjecaj storytelling i marketinških kampanja na djecu: bihevioralnokomunikacijski aspekti

Djeca su nerijetko zaštitna lica marketinških kampanja poznatih brendova te se često pojavljuju u medijima. Postavlja se pitanje kako storytelling i marketinške kampanje utječu na djecu. Većinom su djeca i roditelji ciljna skupina kojoj se dobro oblikovanom pričom s integriranim edukativnim činjenicama želi približiti određena tema, rješenje problema ili navika. Djeca u globaliziranom i digitaliziranom svijetu svoje prve, svakodnevne, navike vrlo često stječu praćenjem medija, ali i u pozitivnim primjerima kampanja koje korištenjem storytellinga pokazuju znatno uspješnije rezultate za razliku od svakodnevno viđenih marketinških kampanja kojima je cilj potpora i unapređenje prodaje. Storytelling kampanje sve su češće među korporacijama zbog njihove uspješnosti, a većinom se temelje na bihevioralnom i komunikacijskom pristupu. Storytelling kampanje pokazuju osjetnu razinu većeg odaziva ključnih javnosti, djece, zbog igre s emocijama, svakodnevnim navikama, međuljudskim odnosima i razvojem djetetovog karaktera. U razvoju karaktera djeteta ponajviše sudjeluju roditelji, odgajatelji, nastavnici i stručno osoblje te djetetova okolina, ali i sami mediji – od sadržaja na televiziji pa sve do igara koje u djetetovim očima sežu dalje od virtualne stvarnosti, u tzv. imaginarnu realnost. Cilj ovog rada je dobiti uvid koliki utjecaj storytelling sam, ali i u kampanjama, ima na djecu i njihove bihevioralne i komunikacijske sposobnosti. Kvalitativno istraživanje provedeno je u vrtiću na području Grada Zagreba te je obuhvatilo dvije skupine djece različitog uzrasta.

djeca, mediji, storytelling, marketinška kampanja, bihevioralne i komunikacijske

nije evidentirano

engleski

Impact of Storytelling and Marketing Campaign on Children: Behavioral and Communication Aspects

nije evidentirano

children, media, storytelling, marketing, behavioral and communication campaigns

nije evidentirano

Podaci o izdanju

04 (01)

2019.

164-179

objavljeno

ISSN2459-590X

2459-6086

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice