Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Parents' Perception of Influence of Television Commercials on Preschool Children (CROSBI ID 687022)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Deriš, Barbara ; Ciboci, Lana Parents' Perception of Influence of Television Commercials on Preschool Children // Proceedings of the 4th International OFEL Conference on Governance, Management and Entrepreneurship: NEW GOVERNANCE FOR VALUE CREATION, Towards Stakeholding and Participation / Tipurić, Darko ; Kovač, Ivana (ur.). Zagreb: Centar za istraživanje i razvoj upravljanja (CIRU) ; Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju Sveučilišta u Dubrovniku, 2016. str. 1133-1141

Podaci o odgovornosti

Deriš, Barbara ; Ciboci, Lana

engleski

Parents' Perception of Influence of Television Commercials on Preschool Children

Rad se bavi percepcijom roditelja o utjecaju televizijskih reklama na djecu predškolske dobi.

television ; commercials ; preschool children ; parents ; impact

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1133-1141.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Proceedings of the 4th International OFEL Conference on Governance, Management and Entrepreneurship: NEW GOVERNANCE FOR VALUE CREATION, Towards Stakeholding and Participation

Tipurić, Darko ; Kovač, Ivana

Zagreb: Centar za istraživanje i razvoj upravljanja (CIRU) ; Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju Sveučilišta u Dubrovniku

978-953-8079-00-9

Podaci o skupu

4th International OFEL Conference on Governance, Management and Entrepreneurship, New Governance for Value Creation: Towards Stakeholding and Participation

predavanje

15.04.2016-16.04.2016

Dubrovnik, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti