Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Integracija emocionalne inteligencije u nastavu književnosti (CROSBI ID 687017)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Brigita, Miličić ; Sabljić, Jakov Integracija emocionalne inteligencije u nastavu književnosti // 5th International Conference on Language, Literature and Culture in Education, LLCE 2018, Vienna 2018. / Danek, Ján ; Sirotová, Mariana ; Michvocíková, Veronika (ur.). Offenbach: KIRSCH-Verlag, 2019. str. 130-156

Podaci o odgovornosti

Brigita, Miličić ; Sabljić, Jakov

hrvatski

Integracija emocionalne inteligencije u nastavu književnosti

Emocionalna inteligencija jest skup sposobnosti koje čovjeku omogućavaju svakodnevno normalno funkcioniranje i uspješno suočavanje s raznim poteškoćama. Potrebno je od najranije dobi poticati razvoj vještina emocionalne inteligencije u obitelji, a zatim i u školi. Znanstvenici naglašavaju važnost razvoja vještina emocionalne inteligencije u nastavi, ali malo ih donosi konkretne načine i postupke kojima bi se poticao emocionalni razvoj učenika. Ovaj rad bavi se načinima intergracije emocionalne inteligencije u nastavu književnosti. Teorijski se objašnjava pojam i važnost emocionalne inteligencije i mogućnost razvoja vještina emocionalne inteligencije u nastavi. Potom se prikazuje akcijsko istraživanje koje je provedeno u dvjema osječkim školama u Hrvatskoj. Istraživanjem se ispituje usvojenost pojedinih vještina emocionalne inteligencije kod učenika i učinkovitost nekih metodičkih postupaka u poboljšanju vještina emocionalne inteligencije u nastavi književnosti. Osim toga prikazuju se rezultati internetske ankete koju su u Hrvatskoj ispunjavali učenici četvrtih razreda županjske gimnazije i osječki studenti Filozofskog fakulteta, Građevinskog fakulteta, Prehrambeno-tehnološkog fakulteta, Odjela za matematiku, Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti i Pravnog fakulteta. Anketom se kod ispitanika utvrđuju sljedeće vještine emocionalne inteligencije: prepoznavanje, razumijevanje i upravljanje vlastitim emocijama, empatija, prepoznavanje i razumijevanje emocija lirskoga subjekta.

nastava književnosti, emocionalna inteligencija, metodika, akcijsko istraživanje

nije evidentirano

engleski

Integrating emotional intelligence into literature classes

nije evidentirano

literature classes, emotional intelligence, teaching methodology, action research

nije evidentirano

Podaci o prilogu

130-156.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

5th International Conference on Language, Literature and Culture in Education, LLCE 2018, Vienna 2018.

Danek, Ján ; Sirotová, Mariana ; Michvocíková, Veronika

Offenbach: KIRSCH-Verlag

978-3-943906-51-6

Podaci o skupu

Nepoznat skup

poster

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Interdisciplinarne humanističke znanosti

Poveznice