Usmeni pripovjedački oblici u osnovnoškolskom i srednjoškolskom obrazovanju (CROSBI ID 687009)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Visinko, Karol
hrvatski
Usmeni pripovjedački oblici u osnovnoškolskom i srednjoškolskom obrazovanju
Nastavni programi i školska udžbenička literatura (kojoj pripadaju i čitanke iz književnosti) u određenoj mjeri odražava odnos društva i struke prema predmetu bavljenja. Uz to, u tim su izvorima razvidna i kretanja unutar struke u odnosu na niz pojedinosti kojima se mogu mjeriti, primjerice dosljednost i ujednačenost u terminologiji, jasnoća i preciznost u opisima pojava te s tim u vezi skladnost s odabranim primjerima. Autorica u radu istražuje pojavnost usmenih pripovjedačkih oblika u najnovijoj udžbeničkoj literaturi i aktualnim nastavnim programima s osobitim gledištem na terminologiju i njezine opise. Rezultati istraživanja upućuju na potrebu za sustavnosti i redom u primjeni.
usmeni pripovjedački oblici, nastavni programi, udžbenici, (ne)sustavnost u terminologiji
nije evidentirano
engleski
Oral storytelling in primary and secondary education
nije evidentirano
oral narrative forms, syllabuses, textbooks, (non)systematicity in terminology
nije evidentirano
Podaci o prilogu
7-7.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Usmena predaja: folkloristički aspekti i interdisciplinarna vizura. Program znanstvenog skupa – Sažeci izlaganja.
Zagreb: Institut za etnologiju i folklOris tiku (IEF)
978-953-6020-96-6
Podaci o skupu
Znanstveni skup Instituta za etnologiju i folkloristiku: Usmena predaja: folkloristički aspekti i interdisciplinarna vizura.
predavanje
13.12.2014-14.12.2014
Zagreb, Hrvatska