Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kompetencija učiti kako učiti u Hrvatskoj (CROSBI ID 65815)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Šabić, Josip Kompetencija učiti kako učiti u Hrvatskoj // Kompetencija učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu / Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2019. str. 31-53

Podaci o odgovornosti

Šabić, Josip

hrvatski

Kompetencija učiti kako učiti u Hrvatskoj

U obrazovnoj se politici u novije vrijeme koristi pojam kompetencije učiti kako učiti, kojom su, među ostalim, obuhvaćeni i različiti konstrukti samoregulacije učenja. Kompetencija učiti kako učiti u Republici Hrvatskoj proučava se duže od desetljeća te je bila u središtu interesa nekoliko istraživačkih projekata. Povećana svijest o važnosti kompetencije učiti kako učiti među znanstvenicima i odgojno- obrazovnim radnicima također je rezultirala i naporima za njezinom sustavnijom implementacijom u odgojno-obrazovni sustav. S obzirom na tradiciju domaćih istraživanja kompetencije učiti kako učiti, cilj ovog poglavlja bio je dati kratak pregled dosadašnjih postignuća hrvatskih istraživača vezanih uz ovu temu. Također, predstavljena je konceptualizacija i elaboracija prijedloga kurikuluma međupredmetne teme učiti kako učiti, jednog od prvih kurikulumskih dokumenata u svijetu u čijem je fokusu razvoj ove kompetencije u formalnom sustavu odgoja i obrazovanja.

učiti kako učiti ; samoregulacija učenja ; kurikulum

nije evidentirano

engleski

Competence learning to learn in Croatia

nije evidentirano

learning to learn ; self-regulated learning ; curriculum

nije evidentirano

Podaci o prilogu

31-53.

objavljeno

Podaci o knjizi

Kompetencija učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu

Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris

Zagreb: Institut za društvena istraživanja

2019.

978-953-6218-83-7

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Psihologija