Kompetencija učiti kako učiti u Hrvatskoj (CROSBI ID 65815)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Šabić, Josip
hrvatski
Kompetencija učiti kako učiti u Hrvatskoj
U obrazovnoj se politici u novije vrijeme koristi pojam kompetencije učiti kako učiti, kojom su, među ostalim, obuhvaćeni i različiti konstrukti samoregulacije učenja. Kompetencija učiti kako učiti u Republici Hrvatskoj proučava se duže od desetljeća te je bila u središtu interesa nekoliko istraživačkih projekata. Povećana svijest o važnosti kompetencije učiti kako učiti među znanstvenicima i odgojno- obrazovnim radnicima također je rezultirala i naporima za njezinom sustavnijom implementacijom u odgojno-obrazovni sustav. S obzirom na tradiciju domaćih istraživanja kompetencije učiti kako učiti, cilj ovog poglavlja bio je dati kratak pregled dosadašnjih postignuća hrvatskih istraživača vezanih uz ovu temu. Također, predstavljena je konceptualizacija i elaboracija prijedloga kurikuluma međupredmetne teme učiti kako učiti, jednog od prvih kurikulumskih dokumenata u svijetu u čijem je fokusu razvoj ove kompetencije u formalnom sustavu odgoja i obrazovanja.
učiti kako učiti ; samoregulacija učenja ; kurikulum
nije evidentirano
engleski
Competence learning to learn in Croatia
nije evidentirano
learning to learn ; self-regulated learning ; curriculum
nije evidentirano
Podaci o prilogu
31-53.
objavljeno
Podaci o knjizi
Kompetencija učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu
Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris
Zagreb: Institut za društvena istraživanja
2019.
978-953-6218-83-7