Uloga ravnatelja u vođenju školskih timova (CROSBI ID 686910)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Slavić, Anđelka
hrvatski
Uloga ravnatelja u vođenju školskih timova
Timski rad je jedan od najvažnijih čimbenika uspješnog funkcioniranja škole. Rad u timu prisutan je ne samo u nastavnom procesu već i u ostalim programskim područjima rada škole kao što su planiranje, organiziranje, upravljanje i razvoj. Za uspješno funkcioniranje tima iznimno je važna uloga vođe. Ravnatelj škole u ulozi voditelja radnih timova u školi omogućuje učiteljima i suradnicima da svojim znanjem i sposobnostima učinkovito sudjeluju u oblikovanju vizije i puta prema njezinom ostvarenju, uvođenju promjena i inovacija, praćenju i unaprjeđivanju nastave, stručnom usavršavanju učitelja i stručnih suradnika i samovrednovanju škole. Kako bismo bolje razumjeli zahtjevnu ulogu ravnatelja u vođenju timova, u ovom radu ćemo pojasniti što je tim, kako razlikovati tim od drugih radnih skupina, koje su faze razvoja i stvaranja tima, koje uloge preuzimaju članovi u timu, kako se vodi tim i koje su osobine uspješnog voditelja tima.
timski rad, ravnatelj, vođenje tima
nije evidentirano
engleski
The role of principals in school teams leadership
nije evidentirano
teamwork, school principal, team leadership
nije evidentirano
Podaci o prilogu
811-820.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
PEDAGOGIJA, OBRAZOVANJE I NASTAVA
Hrvatić, Neven
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru
978-9958-16-086-8
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096