Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga ravnatelja u vođenju školskih timova (CROSBI ID 686910)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija

Slavić, Anđelka Uloga ravnatelja u vođenju školskih timova // PEDAGOGIJA, OBRAZOVANJE I NASTAVA / Hrvatić, Neven (ur.). Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2018. str. 811-820

Podaci o odgovornosti

Slavić, Anđelka

hrvatski

Uloga ravnatelja u vođenju školskih timova

Timski rad je jedan od najvažnijih čimbenika uspješnog funkcioniranja škole. Rad u timu prisutan je ne samo u nastavnom procesu već i u ostalim programskim područjima rada škole kao što su planiranje, organiziranje, upravljanje i razvoj. Za uspješno funkcioniranje tima iznimno je važna uloga vođe. Ravnatelj škole u ulozi voditelja radnih timova u školi omogućuje učiteljima i suradnicima da svojim znanjem i sposobnostima učinkovito sudjeluju u oblikovanju vizije i puta prema njezinom ostvarenju, uvođenju promjena i inovacija, praćenju i unaprjeđivanju nastave, stručnom usavršavanju učitelja i stručnih suradnika i samovrednovanju škole. Kako bismo bolje razumjeli zahtjevnu ulogu ravnatelja u vođenju timova, u ovom radu ćemo pojasniti što je tim, kako razlikovati tim od drugih radnih skupina, koje su faze razvoja i stvaranja tima, koje uloge preuzimaju članovi u timu, kako se vodi tim i koje su osobine uspješnog voditelja tima.

timski rad, ravnatelj, vođenje tima

nije evidentirano

engleski

The role of principals in school teams leadership

nije evidentirano

teamwork, school principal, team leadership

nije evidentirano

Podaci o prilogu

811-820.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

PEDAGOGIJA, OBRAZOVANJE I NASTAVA

Hrvatić, Neven

Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru

978-9958-16-086-8

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija