Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Videoigre kao umjetnost (CROSBI ID 431741)

Ocjenski rad | diplomski rad

Brico, Luka Videoigre kao umjetnost / Skender, Lana (mentor); Osijek, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, . 2019

Podaci o odgovornosti

Brico, Luka

Skender, Lana

hrvatski

Videoigre kao umjetnost

U ovom diplomskom radu istražuje se umjetnička vrijednost videoigara. U početnim poglavljima bavi se vizualnim karakteristikama videoigara dok se u daljnjem tekstu objašnjavaju i uspoređuju tradicionalni moderni umjetnički vizualni standardi. Istaknuta su mnoga vizualna načela koja se mogu vidjeti u drugim umjetničkim medijima (poput slikarstva i videa). Razmatraju se i konceptualni doprinosi koje su videoigre donijele svijetu umjetnosti. Najnoviji i najvažniji doprinos u kojem videoigre imaju prednost je interaktivnost između promatrača i umjetničkog rada zbog čega postaju interesantan obrazovni medij.

videoigre ; umjetnost ; obrazovanje ; World of Warcraft ; The Stanley Parable ; Minecraft

nije evidentirano

engleski

Video Games as Art

nije evidentirano

video games ; art ; education ; World of Warcraft ; The Stanley Parable ; Minecraft

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

20.02.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Interdisciplinarne humanističke znanosti, Povijest umjetnosti