Frazeološke modifikacije u reklamama na srpskom jeziku: tipovi i funkcije (CROSBI ID 431736)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Boršćak, Nataša
Vasung, Ana ; Karlić Virna
hrvatski
Frazeološke modifikacije u reklamama na srpskom jeziku: tipovi i funkcije
SAŽETAK Diplomski rad se bavi proučavanjem tipova i funkcija modifikacija frazema u reklamama na srpskom jeziku. U uvodnom se dijelu ukratko opisuje povijesni razvoj reklama, njihove vrste te uloge koje igraju u suvremenom društvu. Fokus se zatim prebacuje na njihov jezični aspekt, posebice na upotrebu frazema pri oblikovanju reklamnih poruka. Prikazuju se tipovi frazema s obzirom na njihova gramatička obilježja te tipovi njihovih modifikacija. Navedene tipologije ilustrirane su na primjerima modificiranih i nemodificiranih frazema iz reklama koje se pojavljuju u srpskim masovnim medijima (dnevne novine, televizija, internetske stranice). Naredno poglavlje posvećeno je opisu funkcija frazeoloških modifikacija u prikupljenim reklamama. Na kraju slijede funkcije i tipovi modifikacija sukladno sa prikupljenim frazemima u reklamama.
Frazeološke modifikacije u reklamama na srpskom jeziku: tipovi i funkcije
nije evidentirano
engleski
The modifications of the set phrases in advertisements in the Serbian language: types and functions
nije evidentirano
The modifications of the set phrases in advertisements in serbian language: types and functions
nije evidentirano
Podaci o izdanju
40
16.03.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb