Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Frazeološke modifikacije u reklamama na srpskom jeziku: tipovi i funkcije (CROSBI ID 431736)

Ocjenski rad | diplomski rad

Boršćak, Nataša Frazeološke modifikacije u reklamama na srpskom jeziku: tipovi i funkcije / Vasung, Ana ; Karlić Virna (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2018

Podaci o odgovornosti

Boršćak, Nataša

Vasung, Ana ; Karlić Virna

hrvatski

Frazeološke modifikacije u reklamama na srpskom jeziku: tipovi i funkcije

SAŽETAK Diplomski rad se bavi proučavanjem tipova i funkcija modifikacija frazema u reklamama na srpskom jeziku. U uvodnom se dijelu ukratko opisuje povijesni razvoj reklama, njihove vrste te uloge koje igraju u suvremenom društvu. Fokus se zatim prebacuje na njihov jezični aspekt, posebice na upotrebu frazema pri oblikovanju reklamnih poruka. Prikazuju se tipovi frazema s obzirom na njihova gramatička obilježja te tipovi njihovih modifikacija. Navedene tipologije ilustrirane su na primjerima modificiranih i nemodificiranih frazema iz reklama koje se pojavljuju u srpskim masovnim medijima (dnevne novine, televizija, internetske stranice). Naredno poglavlje posvećeno je opisu funkcija frazeoloških modifikacija u prikupljenim reklamama. Na kraju slijede funkcije i tipovi modifikacija sukladno sa prikupljenim frazemima u reklamama.

Frazeološke modifikacije u reklamama na srpskom jeziku: tipovi i funkcije

nije evidentirano

engleski

The modifications of the set phrases in advertisements in the Serbian language: types and functions

nije evidentirano

The modifications of the set phrases in advertisements in serbian language: types and functions

nije evidentirano

Podaci o izdanju

40

16.03.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija