Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Glazba kao odgojno sredstvo u formiranju "socijalističkog čovjeka": nastava glazbe u osnovnim školama u Hrvatskoj 1945- 1965 (CROSBI ID 18673)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija

Duraković, Lada Glazba kao odgojno sredstvo u formiranju "socijalističkog čovjeka": nastava glazbe u osnovnim školama u Hrvatskoj 1945- 1965. Zagreb: Hrvatsko muzikološko društvo, 2019

Podaci o odgovornosti

Duraković, Lada

hrvatski

Glazba kao odgojno sredstvo u formiranju "socijalističkog čovjeka": nastava glazbe u osnovnim školama u Hrvatskoj 1945- 1965

Knjiga razmatra veze ideologije i školstva na primjeru nastave glazbe u hrvatskim osnovnim školama u prvih dvadeset godina nakon Drugog svjetskog rata. Prvi je dio posvećen estetskom odgoju kao jednom od važnih postulata nove obrazovne politike, donosi pregled obrazovnih instutucija u kojima su se školovali budući učitelji glazbenog odgoja, pregled sadržaja nastavnih planova i programa te propituje ulogu nastavnih sredstava – udžbenika, priručnika i radijskih emisija kao mogućih propagandnih ideoloških kanala. Drugi dio knjige bavi se upisivanjem ideologije u nastavnu praksu – profilom poželjnog učitelja i nastavnika glazbe kao modela i posrednika stavova i vrijednosti, simbolima i ritualima školskih svečanosti, odnosom prosvjetne politike prema duhovnoj glazbi i glazbi za zabavu te ulančavanjima htijenja prosvjetnih vlasti i kreatora nastavnih programa s mogućnostima učenika i učiteljskog kadra.

glazba, nastava, osnovne škole, socijalistički čovjek

nije evidentirano

engleski

Music as the educational mean in the forming of the socialist man: music education in primary schools in Croatia (1945-1965)

nije evidentirano

music, primary schools, education, socialist man

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Hrvatsko muzikološko društvo

2019.

978-953-6090-63-1

148

Serija Muzikološke studije;

objavljeno

Povezanost rada

Znanost o umjetnosti