Stavovi i interesi učenika prema plesovima u odnosu na plesno iskustvo (CROSBI ID 686745)
Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Nožinović, Mujanović, Amra ; Ćurić, Mijo ; Šebić, Lejla ; Mujanović, Edin
hrvatski
Stavovi i interesi učenika prema plesovima u odnosu na plesno iskustvo
Ples pruža velike mogućnosti kreativnog izražavanja zahvaljujući svom jedinstvenom sklopu koji omogućava neverbalnu komunikaciju. Zahvaljujući tome, otvara mogućnost razvijanja kreativnosti, što je važna činjenica – imaju li se u vidu suvremeni trendovi školovanja (Karanov, 2005). Stavovi su kao psihološka kategorija često predmet istraživanja psihologije sporta, a prisutni su gotovo u svim aspektima društvenog života. Profesorima kineziologije stavovi učenika prema tjelesnom vježbanju zanimljivi su, ne samo zbog toga što su bitan motivacijski čimbenik za uspješnost odgojnoobrazovnog procesa, već i zbog povratnih informacija, kako o njihovoj stručnosti, tako i o odabranim sadržajima i metodama rada (Redžić, 1992.)
median test, anketni upitnik, Likertova skala
nije evidentirano
engleski
Attitudes and interests of pupils towards dances in relation to dance experience
nije evidentirano
median test, questionnaire, Likert scale
nije evidentirano
Podaci o prilogu
139-143.
2016.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik naučnih i stručnih radova Sport i zdravlje
Šeparović, Vlatko
Tuzla: Fakultet za tjelesni odgoj i sport Univerziteta u Tuzli
2303-8551
Podaci o skupu
Sport i zdravlje
predavanje
02.12.2016-02.12.2016
Tuzla, Bosna i Hercegovina