Glazba u školi - stanje i perspektive : knjiga sažetaka (CROSBI ID 18663)
Urednička knjiga | zbornik sažetaka s konferencije
Podaci o odgovornosti
Svalina, Vesna
hrvatski
Glazba u školi - stanje i perspektive : knjiga sažetaka
Na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti održan je od 11. do 13. travnja 2019. godine Šesti međunarodni simpozij glazbenih pedagoga. Simpozij je organizirao Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku u suradnji s Odsjekom za glazbenu pedagogiju Muzičke akademije u Puli, Odsjekom za novu glazbu Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku i Odsjekom za pedagogiju Filozofskog fakulteta u Osijeku. Riječ je o priznatom međunarodnom skupu kojega je utemeljio pulski Odjel za glazbu (današnja Muzička akademija u Puli) Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2009. godine. Zamišljen je kao mjesto razmjene glazbenih i pedagogijskih teorijskih spoznaja, prikaza rezultata istraživanja te ideja i iskustava iz pedagoške prakse. Glavna tema šestog simpozija je „Glazba u školi – stanje i perspektive“. U radu Simpozija sudjelovalo je 140 glazbenih pedagoga, nastavnika, učitelja i studenata, od toga 65 aktivnih izlagača i voditelja glazbeno- pedagoških radionica. Sudionici su došli iz 15 različitih zemalja - Austrije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Hrvatske, Engleske, Francuske, Njemačke, Mađarske, Makedonije, Meksika, Poljske, Portugala, SAD-a, Slovenije i Srbije. Posebni gosti na simpoziju su bili prof. dr. Tim Cain s Edge Hill University, Faculty of Education (United Kingdom) i prof. Christine C. Bass s Temple University, Boyer College of Music and Dance (Philadelphia, PA, USA).
nastava glazbe ; izvannastavne glazbene aktivnosti ; općeobrazovna škola ; glazbena škola
nije evidentirano
engleski
Music in Schools - State and Perspectives : Book of Abstracts
nije evidentirano
music lessons ; extracurricular music activities ; general education ; music school
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
2019.
978-953-6965-77-9
129
objavljeno