Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Znanstveno-istraživački projekt Slušanje glazbe kao područje u kurikulumu nastave glazbene kulture (IZIP-2014-20) (CROSBI ID 786133)

Druge vrste radova | ostalo

Svalina, Vesna ; Sukop, Ivona ; Metić, Martina ; Popović, Dunja Znanstveno-istraživački projekt Slušanje glazbe kao područje u kurikulumu nastave glazbene kulture (IZIP-2014-20) // Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. 2015.

Podaci o odgovornosti

Svalina, Vesna ; Sukop, Ivona ; Metić, Martina ; Popović, Dunja

hrvatski

Znanstveno-istraživački projekt Slušanje glazbe kao područje u kurikulumu nastave glazbene kulture (IZIP-2014-20)

Istraživanjem se nastojalo utvrditi u kojoj je mjeri slušanje glazbe prisutno u nastavi glazbe te kako učitelji osnovnih škola i studenti učiteljskog studija procjenjuju svoje kompetencije za to područje. Sudionici istraživanja bili su učitelji s područja Osječko-baranjske županije te studenti četvrte godine učiteljskog studija Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti.

slušanje glazbe, kurikulum glazbene kulture, otvoreni kurikulum, učitelji primarnog obrazovanja, kompetencije učitelja za poučavanje glazbe

nije evidentirano

engleski

Research Project Listening to Music as a Teaching Area in the Music Teaching Curriculum (IZIP-2014-20)

nije evidentirano

listening to music, primary music curriculum, open curriculum, primary school teachers, teacher's musical competence

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

2015.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija