Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Living learning in higher education:myth or reality?Theme-Centered Interaction (TCI) at the Catolic Faculty of Theology in Split (CROSBI ID 686719)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Garmaz, Jadranka Living learning in higher education:myth or reality?Theme-Centered Interaction (TCI) at the Catolic Faculty of Theology in Split // Religioese Bildung in Europa.Exemplarische Einblicke in eine komparative Religionspaedagogik / Dzambo, Patrik ; Garmaz, Jadranka ; Gruemme Bernhard (ur.). Berlin: LIT Verlag, 2019. str. 12-19

Podaci o odgovornosti

Garmaz, Jadranka

engleski

Living learning in higher education:myth or reality?Theme-Centered Interaction (TCI) at the Catolic Faculty of Theology in Split

The paper presents the introduction and implementation of the Theme-Centered Interaction of Ruth Cohn at the Catholic Faculty of Theology in Split and the Living Learning of religious education teachers.

living learning, Theme-centered Interaction, political dimension of learning, high educ

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

12-19.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Religioese Bildung in Europa.Exemplarische Einblicke in eine komparative Religionspaedagogik

Dzambo, Patrik ; Garmaz, Jadranka ; Gruemme Bernhard

Berlin: LIT Verlag

978-3-643-14245-0

Podaci o skupu

Nepoznat skup

pozvano predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Interdisciplinarne humanističke znanosti, Projektni menadžment, Religijske znanosti (interdisciplinarno polje), Teologija